«صبح نو» نوشت:

دغدغه برخی حل مسائل مردم است یا دو قطبی‌سازی؟

کد خبر: 1220903

حضور در عرصه سیاست و اجتماع ظرافت‌ها و آگاهی‌های خاص خود را می‌طلبد و برخورداری از این مهارت و دانش بیش از همه از افراد صاحب تریبون و چهره‌های سیاسی و اجتماعی انتظار می‌رود.

دغدغه برخی حل مسائل مردم است یا دو قطبی‌سازی؟

روزنامه صبح نو در این راستا نوشته: شاهد برخی موضع‌گیری‌های غیرلازم از سوی برخی مقامات یا چهره‌های سیاسی- اجتماعی صاحب تریبون هستیم که واکنش افکار عمومی و رسانه‌ای کشور را برانگیخته است. اظهارنظرهای بی‌موقع و نادرستی که ممکن است موجب دو قطبی شدن جامعه و گسست بیشتر اجتماعی شود، یک موضوع فرعی و حاشیه‌ای را به مسأله اصلی جامعه تبدیل کند و از سوی دیگر به عنوان سوژه خبری اصلی رسانه‌های معاند مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

اصرار در اتخاذ چنین مواضع سلبی از سوی برخی از ائمه جمعه، موجب تذکر حاج آقا علی‌اکبری، امام جمعه تهران در خطبه‌های نماز جمعه تهران شد.

آیا با تکرار کلام رهبری، وظیفه از دوش مسئولان ساقط می‌شود؟ واقعیت این است که بزرگ‌ترین فقدان سال‌های اخیر در عرصه مدیریت کشورمان، مسأله کارآمدی است و درعین‌حال، اصلی‌ترین دل‌مشغولی جریان انقلابی در شرایطی که با حاکمیت یکدست مواجه هستیم، باید توانایی‌ها برای حل مسائل مردم باشد.

امام جمعه باید زمینه تفاهم، تعامل و همکاری جامعه اسلامی را افزایش دهد. امام جمعه باید به مثابه یک پدر مهربان و فرزندشناس، برای همه فرزندانش با هر گرایش و سلیقه‌ای دلسوزی کند و سعی کند تغایرهای موهوم را تضعیف کند و از بین ببرد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها