رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه: بصیرت ملت ما هماره چراغ راه در شکست فتنه‌ها بوده است

کد خبر: 1228782

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران گفت: قدرت ارتش جهان اسلام با محوریت ایران شرایطی را فراهم کرده است تا سرمایه‌گذاری ۷ هزار میلیارد دلاری آمریکا در حوزه نظامی بر باد برود.

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه: بصیرت ملت ما هماره چراغ راه در شکست فتنه‌ها بوده است

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران گفت: قدرت ارتش جهان اسلام با محوریت ایران شرایطی را فراهم کرده است تا سرمایه‌گذاری ۷ هزار میلیارد دلاری آمریکا در حوزه نظامی بر باد برود.

 سردار مجید خادمی پیش از ظهر چهارشنبه در اجلاسیه شهدای کارمند اردبیل در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار کرد: شهدا قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان را قوت بخشیده و پایه‌های ارتش جهان را استحکامی دوباره بخشیدند.

وی خاطرنشان کرد: سردار شهید سلیمانی که فرمانده ارتش جهان اسلام بود با دستور و فرمان خود همه گروه‌های جهادی را از حزب الله گرفته تا حشدالشعبی بر علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی برخط می‌کرد تا این قدرت نمایی وحشتی بر اردوگاه دشمن بیندازد.

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه افزود: در برابر این قدرت نمایی نرم و معنوی انقلابی اسلامی آمریکا به رغم ۷ هزار میلیارد دلار سرمایه گذاری نظامی در منطقه شبانه از افغانستان فرار کرد و در کشور عراق نیز زمین گیر شد.

خادمی بیان کرد: این قدرت شهداست که باعث شده معادلات دشمن به هم بریزد تا ما بتوانیم راهپیمائی عظیم ۲۰ میلیونی را در مسیر کربلا – نجف به راه بیندازیم.

وی نیروهای ایرانی را ایده محور و نیروهای استکباری را تکنولوژی محور معرفی کرد و گفت: نظام غرب از این نیروهای ایده محور در هراس و واهمه است چرا که با این ایده‌های خلاقانه در بالاترین سطح تکنولوژی‌های نظامی درست شده و به کارگیری می‌شود.

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه تصریح کرد: دشمن نه تنها در جنگ سخت بلکه در جنگ نیمه سخت و نرم نیز در برابر انقلاب اسلامی دست تسلیم بالا برده و نتوانسته به اهداف شوم خود دست یابد.

خادمی اظهار کرد: همین نیروهای ایده محور با استفاده از نقطه ضعف دشمن در فساد و تباهی توانسته زمینه قدرت نمایی بیشتری پیدا کرده و بستر تضعیف نظام مادی و غربی را رقم بزند.

وی با بیان اینکه غرب ایمان، امید، باور و معنویت جوانان ما را نشانه گرفته تا آنها را پوچ و توخالی نشان دهد، گفت: اتاق فکر غرب با همین برنامه پاییز سال گذشته به میدان آمد تا یک جنگ روانی و نیمه سختی را علیه ملت ایران به راه اندازد که در این حوزه آنها سنگ تمام گذاشتند.

بصیرت ملت ما هماره چراغ راه در شکست فتنه‌ها بوده است

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه دلیل شکست غرب را در فتنه سال گذشته بصیرت، تدین و ولایتمداری ملت ایران و صبوری نیروهای مسلح به ویژه فراجا اعلام و خاطرنشان کرد: رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری به تدریج فضا را در کشور آرام کرد و با فرونشستن غبار فتنه همه مسائل و توطئه اتاق فکر غرب مشخص شد.

خادمی بیان کرد: ۹۰ درصد جوانان و نوجوانانی که به خیابان‌ها آمده بودند دچار نوعی غافلگیری شده و به شکل احساسی در این فضا سعی می‌کردند برخی حرکت‌های ناشایستی را انجام دهند.

وی با تبیین گره این مشکل و دلایل ناآگاهی جوانان و نوجوانان از ماهیت انقلاب اسلامی تصریح کرد: ما در ۱۰ سال گذشته دچار نوعی غافلگیری شده ایم و از مسائل تربیتی و آگاه سازی جوانان و فرزندانمان فاصله گرفتیم.

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه بهره دشمن را از این خلأ به وجود آمده یادآور شد و گفت: شرایط کرونایی کشور و تبلیغ و ترویج فضای مجازی نیز بر این موضوع دامن زد تا بیشترین ساعات کودکان و نوجوانان ما در این فضای مسموم سپری شود.

خادمی افزود: نوجوانان ما به جای مطالعه کتب درسی و سایر سرگرمی‌ها در ایام کرونا بیشترین وقت خود را در شبکه‌های اجتماعی با انواع برنامه‌های تدارک دیده غرب سپری می‌کردند که این خود آسیب‌های جدی را به وجود آورد.

شهدا تجسم باورهای اعتقادی

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه استان اردبیل را مهد تشیع و دارالارشاد ایران با تقدیم ۳ هزار و ۴۰۰ شهید والامقام به عنوان سرزمین پاکان یاد کرد و گفت: شهدا انقلاب را در برابر همه خطرها بیمه کرده و دفاع غیرمحافظه کارانه از انقلاب توسط گروه‌های مختلف مشاهده شد.

خادمی اظهار کرد: این گروه‌ها نظیر کارمندان وارد میدان خطر شدند تا تا از آبرو و حیثیت این کشور دفاع کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون دو گام پیروزی انقلاب و استقرار نظام اسلامی در این کشور شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: اسلامی شدن دستگاه‌های اجرایی، اسلامی شدن جامعه و جهانی شدن اسلام هنوز به شکل کامل تحقق نیافته است.

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه از شهدا به عنوان تجسم باورهای اعتقادی و برهم زننده الگوی نظام غرب یاد کرد و گفت: شهدا نه تنها زمینه بروز و ظهور ظرفیت‌ها، نوآوری‌ها و ابتکارات را شکل داده اند بلکه مجاهدت آنها قدرت خوداتکایی کشور را افزایش داده است.

خادمی در پایان بیان کرد: این خودکفایی در عرصه نظامی لرزه بر اندام دشمن انداخته و قدرت بازدارندگی این کشور را دوچندان کرده است./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها