امیر حیدری: امروز آمریکا دیگر یک ابرقدرت نیست

کد خبر: 1232444

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز آمریکا دیگر یک ابرقدرت نیست و از هیمنه پوشالی او خبری نیست و جمهوری اسلامی توانسته معادلات دنیا را بهم بزند.

امیر حیدری: امروز آمریکا دیگر یک ابرقدرت نیست

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز آمریکا دیگر یک ابرقدرت نیست و از هیمنه پوشالی او خبری نیست و جمهوری اسلامی توانسته معادلات دنیا را بهم بزند.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری ظهر دوشنبه در مراسم بیعت کارکنان هوانیروز ارتش با امام راحل در سال ۵۸ در سخنانی اظهار داشت: کارکنان هوانیروز ارتش در روز ۱۹ تیرماه سال ۵۸ که مصادف با نیمه شعبان بوده رژه باشکوهی را در مقابل امام راحل انجام دادند و با بنیانگذار انقلاب اسلامی بیعت بستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش بیان داشت: بیعتی که کارکنان هوانیروز با امام راحل بستند ناگسستنی است و تا به امروز ادامه دارد.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس ۴۸ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و بیعتی که ارتشیان با امام راحل بستند همچنان ادامه دارد.

امیر حیدری ابراز داشت: ارتش جمهوری اسلامی گوش به فرمان فرمانده کل قواست و در صحنه‌های مختلفی که انقلاب نیازمند حمایت و پشتیبانی است، حضور پررنگی دارد.

وی بیان داشت: ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری از جمله اصولی است که در ارتش جمهوری اسلامی وجود دارد.

امیرحیدری عنوان داشت: ارتش در عرصه بازدارندگی از تهاجم دشمنان، دستاورد‌های بسیار خوبی داشته و در حوزه ساخت بسیاری از تجهیزات نظامی خودکفاست.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ارتش در عرصه خدمت رسانی به مردم نیز همواره پیش قدم بوده است، افزود: در بسیاری از حوادث طبیعی همانند سیل و زلزله ارتشیان برای امدادرسانی در میدان حضور می‌یابند و جز اولین نفرات برای کمک به آسیب دیدگان هستند.

امیرحیدری ابراز داشت: امروز آمریکا دیگر یک ابر قدرت نیست و از هیمنه پوشالی آمریکا خبری نیست و جمهوری اسلامی توانسته در معادلات منطقه‌ای و جهانی ایفای نقش کند.

وی ابراز داشت: از جمله موضوعاتی که رهبر معظم انقلاب در این سال‌ها بر آن تاکید کردند جهاد تبیین است و ایشان این امر را فوری، قطعی و ضروری می‌دانند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش بیان داشت: جهاد تبیین بدان معناست که به زبان بیاوریم که به برکت برپایی نظام جمهوری اسلامی چه رویداد‌های مهمی در منطقه و جهان اسلام پدید آمده است.

امیر حیدری اضافه کرد: پیامبر اسلام نماد عینی صراط مستقیم است و بعد از ایشان نیز امامان معصوم نماد این مسیر هستند و امروز نیز که امام زمان (عج) در غیبت هستند، ولی فقیه نماد مجسم صراط مستقیم است./خبرگزاری دانشجو

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها