سیدغنی نظری: قالیباف جلسات متعدد کارشناسی لایحهٔ حجاب را شخصاً برگزار کرده است | آقای نقدعلی و دوستانش بررسی لایحه در کمیسیون را به تاخیر انداخته‌اند

کد خبر: 1233477

سیدغنی نظری: برخی نمی‌خواهند قانون خوبی برای حجاب و عفاف در مجلس تصویب شود، زیرا تصویب این قانون با محوریت آقای قالیباف به این معناست که کمیسیون فرهنگی کار خودش را درست انجام نداده است.

سیدغنی نظری: قالیباف جلسات متعدد کارشناسی لایحهٔ حجاب را شخصاً برگزار کرده است |  آقای نقدعلی و دوستانش  بررسی لایحه در کمیسیون را به تاخیر انداخته‌اند

«فردا» - روند بررسی لایحه عفاف و حجاب و برخی انتقادات از سرعت سیر این مسیر در روزهای گذشته بسیار مورد توجه بوده است. در این بین برخی نیز رئیس مجلس را متهم به کند شدن این روند می‌کنند! به گفته سیدغنی نظری خانقاه، نمایندۀ‌ مجلس اما جلسات متعدد برای بررسی کارشناسی این طرح با پیگیری شخص قالیباف انجام شده است.

سیدغنی نظری در این باره می‌گوید: اخیراً آقای نقدعلی، نمایندۀ مجلس، گفته است رئیس مجلس باید در کمیتۀ بررسی لایحۀ عفاف و حجاب شرکت کند. این ادعای نقدعلی نشان می‌دهد که حرف وی کارشناسی نیست و با اهداف سیاسی مطرح شده است، زیرا یک نمایندۀ مجلس می‌داند هیچ رئیس مجلسی در هیچ دوره‌ای در جلسات کمیته‌های تخصصی شرکت نمی‌کند. بااین‌حال آقای قالیباف جلسات متعدد کارشناسی این لایحه را شخصاً برگزار کرده و در آن شرکت کرده است.

وی افزود: باید گفت آنکه فعلاً بررسی لایحه در کمیسیون را به تأخیر انداخته است آقای نقدعلی و دوستانشان‌اند، زیرا بررسی این لایحه در کمیته تمام شده بود، اما آن‌ها با فشار دوباره مانع ارسال لایحه به کمیسیون شدند.

به گفته او، این عده از نمایندگان نمی‌خواهند قانون خوبی برای حجاب و عفاف در مجلس تصویب شود، زیرا تصویب این قانون با محوریت آقای قالیباف به این معناست که کمیسیون فرهنگی کار خودش را درست انجام نداده است. مردم مطمئن باشند که إن‌شاءالله قانونی جامع، مؤثر، ایجابی و درعین‌حال بازدارنده، تصویب خواهد شد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها