توییتر/ قالیباف: درباره تمامیت ارضی با هیچ طرفی مماشات نمی‌کنیم

کد خبر: 1233618

تمامیت ارضی ایران با خون صدها هزار تن از پاک‌ترین و شجاع‌ترین جوانان حفظ شده است و ما دراین‌باره با هیچ طرفی مماشات نمی‌کنیم.

توییتر/ قالیباف: درباره تمامیت ارضی با هیچ طرفی مماشات نمی‌کنیم

«فردا» - رئیس مجلس که دیروز در نطق پیش از دستور نسبت به بیانیه اخیر کشورهای حاشیه خلیج فارس و روسیه واکنش نشان داده و تاکید کرد که در زمینه تمامیت ارضی با هیچ طرفی مماشات نمی‌کنیم، در صفحه توییتر خود نیز بار دیگر بر این مهم تاکید کرد.

رئیس مجلس نوشت: مجلس شورای اسلامی مطالب بیانیهٔ مشترک کشورهای حاشیهٔ خلیج فارس و روسیه، درخصوص جزایر سه‌گانهٔ ایرانی را قویاً رد می‌کند. تمامیت ارضی ایران با خون صدها هزار تن از پاک‌ترین و شجاع‌ترین جوانان حفظ شده است و ما دراین‌باره با هیچ طرفی مماشات نمی‌کنیم.

وی افزود: روسیه که خود قربانی توسعه‌طلبی‌های بی‌حدوحصر ژئوپلتیکی غرب و ناتو و در حال نبرد علیه آن است، نباید به برنامهٔ ژئوپلتیکی غرب برای بی‌ثبات‌سازی خلیج فارس کمک کند، آن‌هم درحالی‌که ایران تنها ضامن ثبات در خلیج فارس و خنثی‌کنندهٔ برنامه‌های خطرناک غرب در این منطقهٔ حساس است.

قالیباف ادامه داد: و اما تاکید می‌کنم که از توطئۀ رسانه‌ها و افراد وابسته به ناتوی رسانه‌ای غرب نیز نباید غافل شد. از کسانی که در طول ۴ دهۀ گذشته دفاع از حریم امنیت کشور را کم‌اهمیت جلوه می‌دادند، به هیچ وجه پذیرفته نیست که اکنون به‌یک‌باره نگران تمامیت ارضی ایران شده باشند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها