سوال نماینده خوی از مرتضوی درباره عملکرد وزارت تعاون

کد خبر: 1233906

سؤال نماینده خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی از وزیر کار درباره انتصابات اخیر و مدیریت برخی زیر مجموعه‌های این وزارت خانه به کمیسیون اجتماعی مجلس ارجاع شد.

سوال نماینده خوی از مرتضوی درباره عملکرد وزارت تعاون

سؤال عادل نجف زاده نماینده خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی از وزیر کار درباره انتصابات اخیر و مدیریت برخی زیر مجموعه‌های این وزارت خانه به کمیسیون اجتماعی مجلس ارجاع شد.

این نماینده مجلس از مرتضوی سوال کرده است که چرا وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برنامه مدونی برای برون رفت از ضعف ساختاری و سوء مدیریت بنگاههای تولیدی و اقتصادی زیر مجموعه که دچار ناترازی اقتصادی شده ندارد و دلیل اخراج کارگران زیر مجموعه وزارت کار چیست؟.

به گفته این نماینده مجلس، بنگاههای تولیدی و اقتصادی زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دلیل ضعف ساختاری و سوء مدیریت دچار ناترازی اقتصادی شده‌اند.

نجف‌زاده تصریح کرده است: وزارت کار  باید متولی ایجاد شغل و سیاستگذار حمایت از بخش کارگری باشد که متاسفانه نه تنها از تعداد بیکاران کاسته نشده است، بلکه در مجموعه شرکت دخانیات کشور زمزمه اخراج کارگران نیز شنیده می شود.

سوال نماینده خوی برای بررسی به کمیسیون اجتماعی مجلس ارجاع می شود و وزیر تعاون باید با حضور در این کمیسیون پاسخگوی این سوال باشد و اگر پاسخ وزیر برای نماینده خوی قانع کننده نبود، سوال برای بررسی بیشتر به صحن مجلس ارجاع می شود.

تسنیم

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها