گفت‌وگوی «فردا» با حسین ابراهیمی

به وحدت‌نرسیدن اصولگرایان به هیچ‌وجه قابل قبول نیست

کد خبر: 1234060

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: اگر منافع شخصی مطرح نباشد و کار برای خدا باشد نیروهای اصولگرا اختلافاتشان را کنار می‌گذارند و با وحدت یکپارچه به میدان می‌آیند.

به وحدت‌نرسیدن اصولگرایان به هیچ‌وجه قابل قبول نیست

گروه سیاست سایت فردا: وحدت اصولگرایی پیش از هر انتخابات از آن دست موضوعاتی است که سال‌ها مورد تأکید فعالان سیاسی قرار داشته است اما در هر انتخابات هستند گروه‌هایی که ساز مخالف می‌زنند و دسترسی به لیست واحد را سخت می‌کنند

حسین ابراهیمی، فعال سیاسی اصولگرا، درباره این موضوع به «فردا» گفت: «من باور دارم اصولگرایان به مصلحتشان نیست که بخواهند لیست‌های متعدد بدهند. البته در گذشته هم که لیست‌های متعدد می‌دادند، آرای آنها یکی بود. مثلا برای آقای رئیسی از لیست‌های متفاوت رأی جمع شد؛ یعنی لیست‌ها متعدد بودند اما نتیجه یکی شد. علت اینکه لیست‌های متعدد می‌دهند برای آن است که بتوانند سلیقه‌های مختلف را جذب کنند اما در نهایت آراء به نفع اصولگرایان تجمیع می‌شود؛ ایرادی ندارد که همه جریان‌های سیاسی اعم از اصلاح‌طلب، اصولگرا و مستقل‌ها لیست‌های خود را بدهند مشروط به آنکه همه به نظام جمهوری اسلامی باور داشته باشند و بکوشند برای نظام در انتخابات شرکت کنند».

او ادامه داد: «همه احزاب و گروه‌های سیاسی فارق از سلیقه‌هایشان باید پای صندوق‌های رأی بیایند زیرا رأی بالا سرمایه نظام است. هم امام(ره) و هم رهبر معظم انقلاب همواره گفته‌اند که دشمنان اصل نظام را هدف قرار داده‌اند و حضور بالای مردم در انتخابات خنثی‌کردن طرح‌های دشمنان است».

این تحلیلگر مسائل سیاسی همچنین بیان کرد: «اصولگرایان در هدف اختلاف ندارند بلکه اختلاف سلیقه است و هر جریانی افراد خودش را دارد و می‌خواهد افرادش جذب شوند و حضور داشته باشند اما با این حال بهتر است که اصولگرایان در هر انتخاباتی و مشخصا مجلس که چندماه بعد برگزار می‌شد با لیست واحد پا به میدان انتخابات بگذارند. به وحدت‌نرسیدن اصولگرایان یک فاجعه است و به هیچ‌وجه قابل قبول نیست و همه باید با محور ولایت‌گرایی، یک لیست واحد ارائه دهند و اختلافات را کنار بگذارند تا حضوری پرشور در انتخابات رقم بخورد. اگر منافع شخصی مطرح نباشد و کار برای خدا باشد نیروهای اصولگرا اختلافاتشان را کنار می‌گذارند و با وحدت یکپارچه به میدان می‌آیند».

ابراهیمی در پایان گفت: «امروز مهم است که همه توان گروه‌های سیاسی برای تقویت رهبری به کار گرفته شود. امروز می‌بینیم که مجلسی داریم که واقعا برای خدمت به میدان آمده‌اند و هم ولایت را درک می‌کنند و هم به فکر مردم هستند. در آینده هم باید نیروهای ولایی و معتقد به نظام و رهبری با وحدت کامل به صحنه بیایند و اگر در سلیقه اختلاف دارند برای نتیجه واحد، اختلافات را کنار بگذارند. در گذشته متأسفانه برخی به دلیل سهم‌خواهی راحت وارد لیست واحد نشدند اما امروز نیاز است که همه بیش از گذشته با یکدیگر وحدت داشته باشیم».

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها