سردار سنایی‌راد: امروز فضای مجازی یکی از ابزارهای جنگ ترکیبی علیه ایران است

کد خبر: 1239355

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: امروز فضای مجازی یکی از ابزارهای جنگ ترکیبی علیه ایران است که خروجی آن بر افکار، عقاید و قضاوت‌ها در حوزه شناختی دیده می‌شود.

سردار سنایی‌راد: امروز فضای مجازی یکی از ابزارهای جنگ ترکیبی علیه ایران است

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: امروز فضای مجازی یکی از ابزارهای جنگ ترکیبی علیه ایران است که خروجی آن بر افکار، عقاید و قضاوت‌ها در حوزه شناختی دیده می‌شود.

سردار رسول سنایی‌راد امروز در مجمع عمومی سازمان‌های مردم‌نهاد به مناسبت هفته‌ تشکل‌های استان چهارمحال و بختیاری، پایه تمدن‌سازی ایران را مردم نهاد بودن دانست و اظهار داشت: عمدتا تمدن‌ها در حاشیه رود‌های بزرگ شکل می‌گرفته‌اند اما ایران با تکیه بر قنات و‌ بهره‌برداری از رودخانه‌ها بنا شده است، نقش اساسی در استخراج، توزیع و پایداری مصرف آب، متعلق به سمن‌ها است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا، شکل گیری حکومت دینی را متکی بر هیات، مسجد و شبکه‌های تبلیغی مردم‌نهاد دانست و بیان کرد: با نقش دادن به تشکل‌های مردم نهاد، می‌توان از چالش‌های روز عبور کرد.

سنایی‌‌راد افزود: جامعه امروز ما فردگرا‌ست که مشغولیت به فضای مجازی دارد که از ناحیه مخالفان قدرت‌یابی ایران است، مخالف قدرت‌یابی در ایران و ایفای نقش از سوی ایران که می‌تواند انحصار آن‌ها را به هم بریزد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا، تصریح کرد: غرب از طریق انحصار به مزیت می‌رسد و نمی‌خواهد این مزیت آسیب ببیند، امروز فضای مجازی یکی از ابزارهای جنگ ترکیبی علیه ایران است که خروجی آن بر افکار، عقاید و قضاوت‌ها در حوزه شناختی دیده می‌شود.

وی افزود: امروزه تشکل‌های مردمی بین مردم اعتبار دارند و مشارکت مردمی و همکاری داوطلبانه در حوزه‌های مختلف وجود دارد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا مشارکت مردمی در حوزه سیاست و انتخابات را عامل رفع تهدیدات دانست و تصریح کرد: مشارکت در انتخابات، تیر خلاص به اغتشاشات و طمع دشمن است، کاهش مشارکت نیز عامل افزایش فشار‌ها خواهد بود.

سنایی‌راد گفت: انتخابات نماد قوت ملی ایران است و باید قوی  و با مشارکت بالا برگزار شود، چالش‌های اجتماعی، اقتصادی و توسعه‌ای با سازمان‌های مردم نهاد قابل حل است. همچنین با تشکیل تعاونی می‌توان در نقاط مختلف با بهره برداری از یک مزیت محلی بهره برداری استفاده نمود و به رقابت پرداخت.

وی با بیان این که ایران با قدرت پیدا کردن، الهام بخش نیز بوده است، بیان کرد: پیوستن به باشگاه هسته‌ای دنیا، ساخت موشک، ساخت پهپاد، توسعه و نفوذ منطقه‌ای، از افتخارات ایران است که از نگاه غرب، جرم است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا ضمن تاکید بر این که ملت امام حسین(ع) برای زندگی با عزت، چاره‌ای جز قوی شدن ندارد، افزود: زندگی با ذلت مغایر عقیده مسلمانان بوده است. کار تشکل‌های مردم نهاد که برای کشور، پیشرفت، توسعه و عزت می‌آفریند.

سنایی‌راد اعتماد سازی را کار دشواری دانست و افزود: کار تشکل‌ها ساده نیست و باید خود را در فضای رقابت ناسالم، اثبات کنند که نیازمند صبر، درایت و شجاعت است که خروجی آن محصولی است که تضاعف در آن وجود ندارد./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها