جاسوسان اروپایی در دام ایران

کد خبر: 1239875

وزیر اطلاعات گفت: امروز قدرت دستگاه‌های اطلاعاتی کشور به نحوی است که جاسوس‌هایی از فرانسه، سوئد، انگلیس و کشورهای متعدد دیگری را در اختیار دارند و حتی بعضی از آنها علی‌رغم فشارهایی که آوردند به اعدام محکوم شدند و حکم در مورد آنها اجرا شد که این اقدامات مدیون هماهنگی و همراهی‌ای است که در تشکیلات جامعه اطلاعاتی به وجود آمده است.

جاسوسان اروپایی در دام ایران

حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن در هر شرایطی دست از سر این انقلابی که توانسته به عنوان یک قدرت در دنیا مطرح شود، برنداشته و بیش از ۵۰ سرویس اطلاعاتی که میز ایران را در ساختار خود با هدف مقابله با یک قدرت جدید که در سطح جهان مطرح است، طراحی کرده‌اند، در این شرایط، قدرت مطلق امریکا در منطقه به دست جهادگران و سپاهیان با شکست روبه‌رو شده و همواره به دنبال این است که بتواند راهی برای جبران آن پیدا کند. وزیر اطلاعات عنوان کرد: وزارت اطلاعات با کمک جامعه اطلاعاتی و با مشارکت و هم‌افزایی فعالی که با سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب ایجاد کرده، تلاش می‌کند در مبارزه با آنچه دشمن تحت عنوان براندازی ، تروریسم، تشویق و ترغیب آنها چه در قالب‌های گروهکی و چه در قالب‌های مذهبی، تجزیه‌طلبانه و قومی برنامه‌ریزی می‌کند، مقابله کند.  وزیر اطلاعات با اشاره به نقش امریکا در شکل‌گیری داعش و ارتباط عوامل آنها با رژیم صهیونیستی گفت: حدود ۲۰۰ نفر از آنها که وارد کشور شده، به دنبال تحرکات ایذایی و بی‌ثبات‌سازی در سطح کشور، منطقه و در ایام اربعین در عراق بودند اما با برخوردها و دستگیری‌های اخیر، شاهد خنثی‌سازی اکثریت آنها هستیم.

خطیب گفت: امروز راهبرد دشمن در جهت برخورد و ایجاد بحران‌، فقط درصحنه اقدامات تروریستی و جاسوسی نیست، بلکه تلاش می‌کند آن را در صحنه‌های اجتماعی به اشکال مختلفی بروز بدهد. یکسری از آنها را در صحنه‌های اغتشاشات سال گذشته دیدید. در شرایط جدید دشمن تلاش می‌کند با استفاده از بهائیت، نارضایتی‌ها، حرکت‌های صنفی و جریانات سیاسی که جهت‌گیری فتنه و تغییر را زمزمه می‌کنند، به مسیری برود که اثرگذاری اجتماعی و بحران‌سازی‌ها به نحوی شکل گیرد که در بدنه جامعه گسترش پیدا کند.

وی افزود: مهم‌ترین نقشه دشمن بی‌ثبات‌سازی و کاهش مشارکت در انتخابات است. هرچند برای سالگرد اغتشاشات هم برنامه‌هایی دارند، اما هدف اصلی آنها امسال انتخابات است و باید سعی و تلاش همه مجموعه‌ها در جهتی باشد که بتواند اقتدار و پیروزی بزرگ را فراهم کند.

روزنامه ایران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها