وزیر کشور: انتخابات امسال نقطه کلیدی برای ناامیدی دشمنان خواهد شد

کد خبر: 1242143

وزیر کشور با اشاره به هماهنگی همه‌جانبه برای سلامت انتخاباتی پرشور در اسفند امسال، گفت: انتخابات امسال نقطه کلیدی برای ناامیدی دشمنان نظام اسلامی خواهد شد.

وزیر کشور: انتخابات امسال نقطه کلیدی برای ناامیدی دشمنان خواهد شد

وزیر کشور با اشاره به هماهنگی همه‌جانبه برای سلامت انتخاباتی پرشور در اسفند امسال، گفت: انتخابات امسال نقطه کلیدی برای ناامیدی دشمنان نظام اسلامی خواهد شد.

احمد وحیدی شامگاه پنجشنبه در دیدار با آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری، در قالب برنامه‌های سفر یکروزه به این استان، افزود: حضور و مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رای مهم ترین مطلبی است که دشمن در تلاش برای محقق‌نشدن آن است که‌ باید در راستای خنثی‌سازی توطئه و دسیسه دشمنان گام برداشته شود.

وی تاکید کرد: انتخابات پیش رو نقطه کلیدی مهمی برای ناامید کردن دشمن است.

وی با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی با تمام وجود می خواهند تاکیدها و منویات مقام معظم رهبری اجرایی شود، بیان کرد: رییس جمهور با تمام وجود پایبند به احکام و ارزشهای الهی است و دشمن‌ نمی‌خواهد به دست این دولت موفقیت چشمگیری رخ دهد.

اندک ناهنجاری‌ها باید برطرف شود

وی تاکید کرد: دشمنان در تلاش هستند تا برخی ناهنجاری های اجتماعی ایجاد کنند و فرهنگ تمدن غربی، بی‌حجابی و کشف حجاب را در ایران پیاده و ترویج کنند که‌ خوشبختانه تا امروز شکست خوردند.

وحیدی خاطرنشان کرد: اندک موارد و مباحثی هم که فریب خوردند و شاهد ناهنجاری هستیم، باید برطرف شود.

وی ادامه داد: همه باید دست در دست هم و با هم ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی را، هرچند کم، هرچه زودتر برطرف سازیم.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با رییس جمهور و وزرا، زمانی که آیت الله رئیسی ارائه گزارش داشتند، فرمودند از تلاش ها و اقدامات دولت بیش از اینها اطلاع دارم.

وزیر کشور اضافه کرد: مقام معظم رهبری در خصوص معیشت و گرانی مسکن نیز تذکر دادند که‌ با برطرف سازی این‌ موارد و بیان اقدامات و دستاوردها و موانع برای مردم، شهد شیرین کارها برای مردم مشهود می‌شود.

وی بر ضرورت بازگویی دستاوردها برای جامعه تاکید و اضافه کرد: مردم‌ باید بدانند که چه اقدام‌هایی شکل گرفته است.

وی درباره امنیت برگزاری آیین پیاده‌روی اربعین امسال نیز خاطرنشان کرد: در بحث مدیریت خدمت رسانی در حوزه اربعین در مرزها حضور داشتم، عراقی ها امسال همکاری بسیار خوبی داشتند، مردم ایران نیز ابراز رضایت داشتند.

وزیر کشور وحدت را عامل مهمی در استانها دانست و افزود: ارشادهای نمایندگان مقام معظم رهبری در استانها به عنوان نقطه کانونی و معنوی مطرح است.

وزیر کشور با بیان اینکه در استان سمنان سال گذشته و بحث اغتشاشات با وجود هجمه های فراوان، دشمنان موفقیتی نداشتند که‌ نشان از این دارد که استان نقطه ثبات و امنیت است، گفت که این استان از امنیت پایداری برخوردار است.

تعامل روحانیت و مسوولان سازنده است

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این دیدار گفت: سمنان استان خوبی است، جمعیت‌ استان کم است، اما مزیت های بسیار خوبی دارد و وحدت بسیار خوبی در استان سمنان موجود است.

آیت الله سیدمحمد شاهچراغی با اشاره به اهمیت تعامل روحانیت با مسئولان، ادامه داد: همسویی مسئولان با روحانیت و روحانیت و مسئولان با مردم در استان بسیار مطلوب است. در استان سمنان از مدیران و مسئولان بسیار خوبی برخوردار هستیم، نمونه آن استاندار سمنان است.

وی بیان کرد: یکی از کارهای خوبی که استاندار سمنان انجام داده است توجه به فرزندان شهدا و ایثارگران و بکارگیری آنان در پست ها و مناصب مدیریتی است.

وی با بیان اینکه انتخابات باید مظهر اخلاق اسلامی و امید به آینده کشور باشد و نباید مظهر اختلاف باشد، گفت که کلام مقام معظم رهبری در خصوص حضور حداکثری و انتخاب اصلح باید در انتخابات پیش رو اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک فدک و رونمایی و بازدید از محضولات فناور شرکتهای دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان سمنان در شهرستان شاهرود، افتتاح سالن تخصصی والیبال شهید سلیمانی و افتتاح پست ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی در شهرستان دامغان، بازدید از ۲ واحد حوزه صنعت خودرو، افتتاح واحدهای طرح اقدام ملی مسکن، دیدار با حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، دیدار با آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در شهرستان سمنان، و افتتاح شرکت نمک‌های خوراکی و افتتاح شرکت سیم و کابل در شهرستان گرمسار، برنامه سفر یکروزه احمد وحیدی وزیر کشور به استان سمنان است./ایرنا

وحیدی: توفیق دائمی مردم استان سمنان پذیرایی از زوار امام رضا (ع) است

وزیر کشور گفت: توفیق دائمی مردم استان سمنان این است که پذیرای مهمانان امام رضا(ع) هستند، مردم استان سمنان مردم ولایتمدار، شهید پرور و پرتلاش هستند.

احمد وحیدی ، وزیر کشور عصر ۹ شهریور ماه ۱۴۰۲ در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی ،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان که به میزبانی دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد:  توفیق دائمی مردم استان سمنان این است که پذیرای مهمانان امام رضا(ع) هستند، مردم استان سمنان مردم ولایتمدار، شهیدپرور و پرتلاش هستند و استان سمنان یکی از استان‌های بسیار خوب است. درجه سواد استان سمنان نیز نسبت به استان‌های دیگر برتری دارد.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه استان سمنان ظرفیت‌های صنعتی، معدنی، گردشگری و فرهنگی فراوانی دارد ، گفت: منطقه کویر یک ظرفیت بسیار بزرگ است و کمبود نیست، بلکه می‌توان از آن به بهترین شکل ممکن بهره برد.

وزیر کشور اظهار کرد: استاندار سمنان بسیار پرتلاش هستند و هرجا که حضور یافتیم ، مردم و مسئولان از ایشان تقدیر و تشکر نمودند که این مهم نشان می‌دهد دولت در استان سمنان وظیفه خود را که باید در خدمت مردم باشد و برای مردم بدون شناخت زمان و بی‌وقفه خدمت کند، به خوبی عمل کرده است.این دستاوردها نتیجه وحدت، همبستگی و تلاش همگانی است که در بین تمامی مسئولان استان شکل گرفته است.ن

وی تاکید کرد: یقینا نقش نماینده ولی فقیه در استان به عنوان محور وحدت و انسجام استان انکارناپذیر است.

وزیر کشور همچنین اظهار کرد: نرخ فرزندآوری در استان سمنان در پایین‌ترین مقدار قرار دارد و ۱۰ درصد دارای سالمندی است. بحث پیری جمعیت ضعف استان سمنان است و استانداری و مسئولان وظایف خود را انجام خواهند داد، اما نیاز به یک عزم همگانی همراه با فکر و چاره جویی دارد.

وی اضافه کرد: در بحث فرزند آوری نباید موضوع را به کسب درآمدها متصل کرد، در استان سمنان وضع نسبی درآمدی مردم خوب است و ضریب جینی پایینی را در اکثر شهرستان‌ها شاهدیم، وضع عدالت در استان وضع خوبی است.

وزیر کشور همچنین گفت: ان‌شاءلله با محوریت‌ نماینده ولی فقیه و اقدامات استاندار در این حوزه تلاش کرده و از این ظزفیت‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

وی با اشاره به بحران آب گفت: بحث آب و تنش آبی دیگر مشکل استان است. با مدیریت صورت‌ گرفته از تنش آبی عبور کردیم اما به عنوان یک‌مساله جدی در دستور کار است.

وی همچنین اظهار کرد: استان سمنان معبر عبوری زوار عزیز است که باید در بحث ایمن سازی راه‌های مواصلاتی کار شود.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: در بحث آسیب‌های اجتماعی گزارش‌های نامناسبی از استان نداشتیم و ضعیت مطلوب و حاشیه‌نشینی در استان بسیارکم است.

وی در پایان تاکید کرد: در صورت توجه‌ به بحث‌ جمعیت، استان امادگی یک‌ تحول و رشد اساسی و جدی را دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها