مالک شریعتی در گفتگو با «فردا»:

مجلس یازدهم در حوزه‌های تخصصی پرکار و ناظر بر مسائل بود

کد خبر: 1253412

عضو فراکسیون اکثریت مجلس یازدهم گفت: از نظر سیاسی خوب است که در مجلس تنوع سیاسی دیده و صداهای مختلف در آن شنیده شود.

مجلس یازدهم در حوزه‌های تخصصی پرکار و ناظر بر مسائل بود

گروه سیاسی فردا: تا انتخابات مجلس دوازدهم مدت زمان زیادی باقی نمانده است؛ پیش بینی می شود از آذرماه فضای سیاسی کشور رنگ و بوی انتخاباتی شدن به خود بگیرد.

مالک شریعتی در حاشیه اجلاس بزرگ مبنا درباره عملکرد مجلس یازدهم به خبرنگار فردا گفت: مجلس در حوزه های تخصصی پرکار و ناظر بر مسائل بود؛ در حوزه سیاسی قدری کاستی داشت اما در کل باید عملکرد مجموعه جریان را دید. امیدواریم مجلس آینده با روحیه پرنشاط تر و پرشتاب تر مسیر مجلس انقلابی یازدهم را دنبال کند و شاهد یک مجلس کارآمد باشیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از نظر سیاسی خوب است که در مجلس تنوع سیاسی دیده و صداهای مختلف در آن شنیده شود. معتقدم فضای مجلس آینده به این سمت می رود. تردید ندارم که غلبه عددی با جریان انقلاب خواهد بود اما با توجه به ثبت نام ها و نیروهای گروه های دیگر در عرصه انتخابات، پیش بینی می شود مجلس آینده پرنشاط، پرتعامل و با حضور گروه های مختلف خواهد بود.

نماینده اصولگرای مجلس درباره عملکرد دکتر قالیباف به عنوان رئیس مجلس افزود: با توجه به آنکه دوره نخست ریاست ایشان در مجلس بود معتقدم عملکرد دکتر قالیباف فراتر از انتظار بود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها