محمدعلی پورمختار در گفت‌وگو با «فردا» :

حرف‌هایی زده نشود که حتی ذره‌ای به وحدت ملی آسیب بزند

کد خبر: 1254604

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: سخنان آن مهمان تلویزیون کاملا برخلاف منویات و توصیه‌های مقام معظم رهبری است.

حرف‌هایی زده نشود که حتی ذره‌ای به وحدت ملی آسیب بزند

گروه سیاست سایت فردا: سخنان اخیر یک مهمان صداوسیما واکنش‌های انتقادی بسیاری را به دنبال داشت و تقریبا همه گفتند که تقسیم‌بندی مردم و گفتن اینکه مملکت برای این گروه است و برای آن گروه نیست، باعث آسیب‌زدن به وحدت ملی می‌شود.

محمدعلی پورمختار، فعال سیاسی اصولگرا، درباره این موضوع به «فردا» گفت: «این نوع سخنان بیشتر دیدگاه‌های شخصی این افراد است که با استفاده از فضای رسانه‌ای که به آنها می‌دهند، بیان می‌شود. چنین سخنانی مانند سخنان آن مهمان تلویزیون کاملا برخلاف منویات و توصیه‌های مقام معظم رهبری است. رهبر انقلاب مانند پدری دلسوز نظرشان نسبت به همه آحاد مردم مهربانانه است و می‌خواهند همه در کشور بمانند و در زمینه‌های مختلف علمی، اقتصادی و فرهنگی فعالیت داشته باشند. ایشان همواره بر جذب حداکثری تأکید کرده‌اند. توقع از رئیس صداوسیما این است که درباره سخنان حاشیه‌ساز اخیر، موضع صداوسیما را اعلام کند که در غیر این صورت باید نظرات آن مهمان برنامه را به مثابه موضع صداوسیما تلقی کنیم».

او ادامه داد: «در حوزه‌ سیاسی نظرات مختلفی وجود دارد و طبیعی است که باید در کنار هم بودن به رغم داشتن تفکرات متفاوت را تمرین یاد بگیریم و بدانیم هیچکس جای دیگری را تنگ نمی‌کند و هر کس جای خودش را دارد».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «باید بدانیم که راه درست آن است که همه افرادی که در چارچوب نظام تلقی می‌شوند، می‌توانند بیایند و حرف‌هایشان را در رسانه ملی بزنند ولو آنکه طیف‌هایی با آن دیدگاه‌ها مخالف باشند و هیچ طیفی هم نباید در صدد حذف طیف دیگری باشد».

پورمختار در پایان گفت: «دیدگاه رهبر انقلاب این است که همه کسانی که در طلب وطن خود و انقلاب خود دارند باید اجازه فعالیت داشته باشند و هیچکس آنها را از فعالیت منع نکند. ما در انتخابات‌ها دیده‌ایم که رهبر انقلاب بر حضور حداکثری مردم پای صندوق‌ها تأکید کرده‌اند و حتی گفتند که هر کس من را هم قبول ندارد، برای کشور بیاید و رأی دهند. وقتی رهبر انقلاب اسلامی چنین دیدگاهی درباره وحدت دارند، همه ما سیاسی‌ها هم باید بدانیم که نباید حرف‌هایی بزنیم که حتی ذره‌ای به وحدت ملی لطمه بزند».

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها