سردار جوانی :جنگ غزه توسط امریکا مدیریت می‌شود/دشمن درصدد کاهش مشارکت مردم ایران در انتخابات است

کد خبر: 1254641

معاون سیاسی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه جنگ غزه اکنون توسط امریکا مدیریت می‌شود، گفت: مردم غزه امروز نه در برابر اسرائیل کوچک که در مقابل آمریکا ایستادگی می‌کنند.

سردار جوانی :جنگ غزه توسط امریکا مدیریت می‌شود/دشمن درصدد کاهش مشارکت مردم ایران در انتخابات است

معاون سیاسی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه جنگ غزه اکنون توسط امریکا مدیریت می‌شود، گفت: مردم غزه امروز نه در برابر اسرائیل کوچک که در مقابل آمریکا ایستادگی می‌کنند.

سردار « یدالله جوانی» روز دوشنبه در همایش روشنگری همگرایی مناسبات فرهنگی و اقتصادی منطقه‌ای در شهرستان جلفا، «طوفان الاقصی» را عامل شکست نهایی و همه جانبه اسرائیل غاصب دانست و افزود: این عملیات غرورآفرین ضربات بسیار سهمگین بر پیکر رژیم صهیونیستی وارد کرد و به تعبیر مقام رهبری این شکست جبران ناپذیر است.

وی با اشاره به موفقیت‌های جبهه مقاومت در سرزمین های اشغالی، گفت: صهیونیست‌ها با عملیات طوفان الاقصی درمانده شدند و هرگز از این باتلاق خارج نخواهند شد.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی همواره نسبت به نوع نگاه امام راحل به فلسطین نگران بودند، یادآور شد: این نگرانی ناشی از این بود که نظام مبتنی بر اسلام در ایران، ملت‌ها و مسلمانان را برای مقابله با رژیم غاصب بر می انگیزد و امروز رژیم صهیونیستی در مقابل طوفان الاقصی خود را در معرض نابودی می‌ بیند.

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم صهیونیستی برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

سردار جوانی ادامه داد: ایجاد رژیم جعلی اسرائیل از سوی غربی‌ها به این دلیل بود که مانع پیشرفت کشورهای اسلامی شوند و بر همین اساس این رژیم کودک کش برای بقای خود قتل عام ملت ها را در دستور کار قرار داده است و جنایت های اخیر در غزه و بمباران های بی وقفه و شهید شدن بسیاری از مردم نشان از خلق و خوی این رژیم غاصب دارد.

وی جنایات استکبار جهانی و اسرائیل غاصب در جهان را دارای سابقه ای دیرینه دانست و اظهار کرد: تا پیش از انقلاب اسلامی عده ای بر این عقده بودند که باید با این غده سرطانی کنار آمد، اما با پیروزی انقلاب، جمهوری اسلامی ایران پناهگاه مردم فلسطین شد .

سردار جوانی اظهار کرد: شکست صهیونیست‌ها روند پایان یافتن این رژیم را تقویت کرده و در آینده‌ای نزدیک شاهد آزادی قدس شریف و نابودی کامل رژیم ددمنش و وحشی اسرائیل خواهیم بود.

وی به پیشرفت های چشم گیر جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف اشاره و اضافه کرد: این مهم برای دشمنان قابل هضم نیست و از این رو طرح ها و نقشه های مختلفی از جمله ناامیدی مردم را علیه کشور اجرا می کنند.

سردار جوانی افزود: باید با تلاش های شبانه روزی جلوی تحقق این هدف شوم دشمن را بگیریم.

به گفته وی زمانی که مردم مسئولان ساده زیست، انقلابی و دلسوز و در حال خدمت خالصانه را مشاهده کنند، به آینده کشور و سربلندی میهن خود امیدوارتر خواهند شد.

جنگ غزه افکار عمومی مردم دنیا را متحول کرد

 معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جنگ غزه افکار عمومی را در سراسر دنیا متحول کرد، گفت: حملات ددمنشانه رژیم اسراییل به غزه چهره اصلی صهیونیست ها را نشان داد.

به گزارش ایرنا، سردار « یدالله جوانی» روز دوشنبه در نشست شورای اداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه دشمن تلاش می کرد چهره ایران و جبهه مقاومت را خشن نشان دهد، اظهار کرد: اتفاقات غزه نشان داد کودک کش ها چه کسانی هستند.

وی با اشاره به اینکه پس از عملیات « طوفان الاقصی » همه به این باور رسیدند که اسراییل نابود شدنی است، گفت: حماس در پاسخ به تجاوزها و ظلم های متعدد ۷۵ ساله صهیونیست ها این عملیات را انجام داد.

وی مقاومت مردم غزه در برابر حملات اسراییل را بی نظیر عنوان کرد و گفت: اکنون از مردم غزه به عنوان مردم اسطوره ای یاد می شود .

دشمن درصدد کاهش مشارکت مردم ایران در انتخابات است

معاون سیاسی سپاه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تاثیر مشارکت مردم در انتخابات اسفند ماه امسال بر نگاه جهانی به کشور ما، گفت: دشمن به منظور ضربه زدن به نظام، درصدد کاهش مشارکت مردم در انتخابات و تضعیف سرمایه ملی است.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات مظهر قدرت ملی است و هر چه مشارکت مردم بیشتر باشد دشمن ناامیدتر می شود.

سردار جوانی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: صلابت، سلامت و امنیت سه شاخص مهم انتخابات است که باید رعایت شود.

به گزارش ایرنا، ۱۱ اسفند امسال انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان برگزار می شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها