آرمان ملی/ پایداری و شریان برخلاف مسیر وحدت اصولگرایان به‌دنبال حضور مستقل هستند

کد خبر: 1257011

آرمان ملی نوشت: واقع خالص‌سازان نه در پی شایسته‌سالاری که بیشتر به‌دنبال شایسته‌سازی هستند. نام دیگر « انتخاب اصلح» که شاگردان مصباح طی سال‌های گذشته آن را مطرح می‌کردند.

آرمان ملی/ پایداری و شریان برخلاف مسیر وحدت اصولگرایان به‌دنبال حضور مستقل هستند

گروه سیاست سایت فردا - روزنامه آرمان ملی با اشاره به رویکرد اصولگرایان برای وحدت و ائتلاف برخی گروههای را در مسیری مخالف این رویکرد دانسته و نوشته: جبهه پایداری و جریان همراهشان شریان ابایی از این ندارند که صحبت از حضور مستقل در انتخابات کنند. اگر هم تن به ائتلاف دهند حتما سهم خود را مطالبه کنند. این موضوع را می‌توان در نشست اخیر مجمع عمومی جبهه پایداری دید که در آن مواضع این جبهه به وضوح روشن شد.

صادق محصولی در مقام دبیر کل جبهه پایداری سخنانی مطرح کرد تا رسما مهر تاییدی بر خالص‌سازی جبهه پایداری بزند. جایی‌که به انتقادات از ردصلاحیت‌ها واکنش نشان داد و گفت: « از دولت انتظار داریم و مطالبه می‌کنیم هرچه سریع‌تر نیروهای کارآمد انقلابی را جایگزین چنین افرادی کند و اسیر شانتاژهایی چون اتهام خالص‌سازی نشود.»

جالب اینکه پایداریون خود به خالص‌سازیشان آگاهند، اما با وارونه جلوه دادن حقیقت امر سر و شکل دیگر به آن می‌دهند و نامش را شایسته‌سالاری می‌گذارند. اما به واقع خالص‌سازان نه در پی شایسته‌سالاری که بیشتر به‌دنبال شایسته‌سازی هستند. نام دیگر « انتخاب اصلح» که شاگردان مصباح طی سال‌های گذشته آن را  مطرح می‌کردند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها