جوان/ رضوی فقیه: کنش‌گری‌های سید محمد خاتمی در بزنگاه‌ها مناسب نبوده است/ تکرار خاتمی برای لیست امید چه تأثیری روی سرنوشت اصلاحات داشت؟!

کد خبر: 1258238

جوان نوشت: سعید رضوی فقیه، کنشگر سیاسی اصلاح‌طلب که خود را «زیر سلطه عاطفی» خاتمی می‌داند، معتقد است کنشگری‌های سید محمد خاتمی در بزنگاه‌ها مناسب نبوده است و با کنایه به فعالیت‌های خاتمی می‌گوید «تبریک تولد یک عده یا تسلیت مرگ عده‌ای دیگر یا خواندن خطبه عقد کنشگری نیست، خصوصاً برای رهبر سیاسی اثرگذاری که خرداد ۷۶ بیست میلیون رأی جامعه ایرانی را داشته است.»

جوان/ رضوی فقیه: کنش‌گری‌های سید محمد خاتمی در بزنگاه‌ها مناسب نبوده است/ تکرار خاتمی برای لیست امید چه تأثیری روی سرنوشت اصلاحات داشت؟!

گروه سیاست سایت فردا - سعید رضوی فقیه، کنشگر سیاسی اصلاح‌طلب که خود را «زیر سلطه عاطفی» خاتمی می‌داند، معتقد است کنشگری‌های سید محمد خاتمی در بزنگاه‌ها مناسب نبوده است و با کنایه به فعالیت‌های خاتمی می‌گوید «تبریک تولد یک عده یا تسلیت مرگ عده‌ای دیگر یا خواندن خطبه عقد کنشگری نیست، خصوصاً برای رهبر سیاسی اثرگذاری که خرداد ۷۶ بیست میلیون رأی جامعه ایرانی را داشته است.»

او در ادامه مشاوران خاتمی را متهم می‌کند که سرمایه اجتماعی خاتمی را برای روز مبادا نگه داشته‌اند: «متأسفانه بعضی از مشاوران آقای خاتمی فکر می‌کنند اگر ایشان سرمایه‌اش را برای روز مبادا نگه دارد کار درستی است که خیر، اینطور نیست. ایشان شخص خردمند و دلسوزی است برای کشور، اما باید در بزنگاه‌ها وارد عمل شود تا در بخش‌هایی از جامعه اثرگذاری داشته باشد که متأسفانه نگذاشته است».

رضوی فقیه می‌گوید: «البته که ایشان کار کرده‌اند، اما آیا ایشان در یک مسیر مشخص رفته‌اند یا صرفاً حمایت‌هایی از لیست افراد و کار‌هایی از این قبیل انجام داده‌اند؟! آیا تکرار آقای خاتمی برای لیست امید که از اعتبار آقای خاتمی هم خرج شد تأثیری روی سرنوشت اصلاحات داشت؟! با کدام مشاوره این کار را کردند؟! این‌ها تاکتیک‌های کدام استراتژی بودند؟!»، اما توجه ندارد که وقتی سرمایه اجتماعی شدیداً تضعیف شده، خاتمی جرئت حضور ندارد، چون این ضعف را عیان می‌کند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها