سرلشکر سلامی: آمریکا اندازه ‌نیروهای مسلح کل جهان بودجه نظامی دارد

کد خبر: 1259286

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه بسیج عظیم‌ترین نیروی دفاعی پایان‌ناپذیر عالم است، گفت: بسیج می‌تواند بر هر نیروی مسلحی از دشمن غلبه کند.

سرلشکر سلامی: آمریکا اندازه ‌نیروهای مسلح کل جهان بودجه نظامی دارد

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در رزمایش اقتدار بسیجیان استان قزوین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از رشادت‌های بسیجیان در همه میادین و تبریک پیروزی‌های مردم فلسطین اظهار داشت: استان قزوین از جمله سرزمین‌هایی است که صاحب یک تاریخ برجسته و درخشان است و عالمان و فقیهان بزرگی در این سرزمین بوده‌اند.

وی با بیان اینکه عالمان بزرگی که در تاریخ ایران نقش داشته‌اند از این سرزمین بوده‌اند، افزود: امیر شهید بابایی خلبان شجاع، شهید سرافراز حسین لشکری و سید آزادگان در دوران دفاع سیدعلی اکبر ابوترابی و سردار پرافتخار این سرزمین شهید حسن‌پور و هزاران شهید دیگر که در میدان نبرد حضور یافتند و سرزمین‌ها را آزاد کردند و مردم ‌ایران در میدان سرافرازی قرار دادند.

فرماند کل سپاه با اشاره به دیدار روز گذشته بسیجیان با رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: بسیج عظیم‌ترین نیروی دفاعی پایان‌ناپذیر عالم است؛ همه نیروهای مسلح جهان محدود هستند. اگر به ارتش آمریکا نگاه نگاه کنید که نیمی از قدرت دفاعی جهان را در اختیار دارد، بودجه نظامی این کشور اندازه بودجه کل جهان است، اما با همه اینها این ارتش پایان پذیر است.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها