جام جم: اسرائیل در لباس داعش فاز جدید جنگ نیابتی علیه جبهه مقاومت را کلید زد

کد خبر: 1266871

جام جم نوشت: داعش، خود محصول نیاز صهیونیست‌ها به انحراف موج بیداری اسلامی بود و حالا که دوباره جهان اسلام علیه اسرائیل متحد شده، بازهم نام داعش به میان آمده و سناریوی تکراری عملیات انتحاری در خاک ایران به این رژیم سپرده شده است.

جام جم: اسرائیل در لباس داعش فاز جدید جنگ نیابتی علیه جبهه مقاومت را کلید زد

گروه سیاست سایت فردا - بیانیه داعش در برعهده گرفتن مسئولیت جنایت کرمان باعث شده برخی در زمین تطهیر صهیونیست‌ها از دست داشتن در این عملیات بازی کنند. 

روزنامه جام جم در این ارتباط نوشته: هرزمان اسرائیل در موضع ضعف در برابر جهان اسلام قرارمی‌گیرد، سراغ تروریست‌های تکفیری می‌رود؛ ازالقاعده گرفته تا داعش، پیمانکاران صهیونیست‌ها برای رسیدن به اهداف خود هستند. پس از عملیات طوفان‌الاقصی، یک بار دیگر پای داعش به بحران منطقه باز شد. این بازگشت حکایت از نیاز دوباره تل‌آویو به ایجاد شکاف در دنیای اسلام و زنده کردن اختلافات قدیمی داشت. 

از یاد نباید برد که داعش، خود محصول نیاز صهیونیست‌ها به انحراف موج بیداری اسلامی بود و حالا که دوباره جهان اسلام علیه اسرائیل متحد شده، بازهم نام داعش به میان آمده و سناریوی تکراری عملیات انتحاری در خاک ایران به این رژیم سپرده شده است. 

چنین است که داعشی‌ها در سوریه حمله‌ای غافلگیرانه علیه جریانات مقاومت متحد ایران انجام می‌دهند و یک روز بعد در کرمان و در مراسم سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی دو بمب منفجر می‌شود که بیش از ۱۰۰ کشته بر جای می‌گذارد. همزمان پاکستان و ترکیه از نفوذ عوامل داعش ابراز نگرانی می‌کنند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها