گزارش خراسان از بی‌کیفیتی اینترنت و تاثیرش بر استارتاپ‌ها : از ترکیه بالاتر بودیم، عقب افتادیم

کد خبر: 1268927

خراسان نوشت: در 5 سال اخیر، چه اتفاقی در کشور ما رقم خورده است که اکوسیستم استارتاپی و نوآوری ایران از ترکیه بیشتر و جلوتر بود اما همین امروز که من و شما در حال گفت وگو با هم هستیم، آن ها از لحاظ ارزش شرکت ها و اعداد و آمار فرسنگ ها از ما پیش افتاده اند.

گزارش خراسان از بی‌کیفیتی اینترنت و تاثیرش بر استارتاپ‌ها : از ترکیه بالاتر بودیم، عقب افتادیم

گروه سیاست سایت فردا - با وجود وعده‌های و اظهارات مختلفی که تاکنون درباره وضعیت اینترنت داده شده اما هنوز بهبودی در سرعت و کیفیت آن دیده نمی‌شود و کافیست کاربری نیاز به آپلود یا دانلودی داشته باشد، آنوقت است که با عذابی طولانی روبرو خواهد شد. 

روزنامه خراسان با تیتر «گزارش یک بی کیفیتی» در این زمینه نوشته: انجمن تجارت الکترونیک تهران گزارش آماری تحلیلی دوم خود از وضعیت کیفیت اینترنت، ساحت ها و ابعاد آن را منتشر کرد. این گزارش ضمن ارائه آماری که خوشایند نیست، معتقد است، کندی و اختلال اینترنت کشور خودخواسته است، نه از سر توسعه‌نیافتگی. 

رئیس هیئت مدیره انجمن تجارت الکترونیک گفته: در 5 سال اخیر، چه اتفاقی در کشور ما رقم خورده است که اکوسیستم استارتاپی و نوآوری ایران از ترکیه بیشتر و جلوتر بود اما همین امروز که من و شما در حال گفت وگو با هم هستیم، آن ها از لحاظ ارزش شرکت ها و اعداد و آمار فرسنگ ها از ما پیش افتاده اند.  

این اتفاق نتیجه همین شرایط است و چنان‌چه همین روند ادامه یابد، قطعا حسرت های دیگری هم به این حسرت اضافه می‌شود و خواهیم دید که کشورهای ضعیف تر از امروز ما، فردا از ما سبقت بگیرند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها