جام جم: اعتراف به اشتباه اصلاح‌طلبان در حمایت از دولت روحانی شدت گرفته/ انتخابات بهترین زمان برای مشخص شدن صف تندروها از دلسوزان واقعی مردم

کد خبر: 1270122

جام‌جم نوشت: در روزهای اخیر اعتراف به اشتباه در حمایت از دولت روحانی هم شدت گرفته است و روایت اصلاح‌طلبان شاخص بر تاثیر غیرقابل انکار عملکرد روحانی در کاهش مشارکت مبتنی شده است.

جام جم: اعتراف به اشتباه اصلاح‌طلبان در حمایت از دولت روحانی شدت گرفته/ انتخابات بهترین زمان برای مشخص شدن صف تندروها از دلسوزان واقعی مردم

گروه سیاست سایت فردا - براندازان و طیفی از اصلاح‌طلبان به گونه‌ای از انتخابات در ایران سخن می‌گویند که انگار اقدام به برگزاری انتخابات یک حرکت ناپسند و برضد مردم است. 

روزنامه جام جم در این ارتباط با اشاره به سناریوهای معاندین و بخشی از اصلاح‌طلبان نوشته: وقتی به موعد انتخابات نزدیک می‌شویم و قرار است شرایط برای نقش‌آفرینی مردم فراهم شود با سناریوهای مختلف و راه‌انداختن جنگ زرگری به افکارعمومی جهت می‌دهند. 

اعضای جبهه اصلاحات در گفت‌وگوهای مختلف تلاش می‌کنند فضای بی‌اعتمادی و ناامیدی را فراگیر اعلام کرده و این‌گونه القا کنند که حال مردم خوب نیست و چون از شرایط ناراضی هستند پس در انتخابات شرکت نمی‌کنند.  

بخش دیگری از این طیف، استراتژی جدیدی را برای زمان‌خریدن در اعلام تصمیم نهایی خود در نظر گرفته‌اند تا با اتخاذ یک سیاست دوگانه، فرصت پیش‌رو برای حضور در ارکان قدرت و نهادهای تصمیم‌ساز را از دست ندهند. 

در روزهای اخیر اعتراف به اشتباه در حمایت از دولت روحانی هم شدت گرفته است و روایت اصلاح‌طلبان شاخص بر تاثیر غیرقابل انکار عملکرد روحانی در کاهش مشارکت مبتنی شده است. 

مقطع انتخابات بهترین زمان است تا صف تندروها از دلسوزان واقعی مردم و انقلاب مشخص شده و آرا به سمت گفتمانی هدایت شود که بهبود مناسبات سیاسی، اقتصادی و برنامه‌های کلان کشور را به دموکراسی و آرای مردم پیوند زده‌اند. 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها