صبح نو: چالش بدنه اصلاح‌طلبان با سازمان اصلاحات/ اصلاح‌طلبان عملگرا از لاک دفاعی خارج شدند

کد خبر: 1275722

صبح نو نوشت: سرکوب عمل‌گراها که در نهایت به روزنه‌گشایی در 22 بهمن انجامید، حالا رادیکال‌ها را به‌شدت عصبانی کرده است. میانه‌روها که با حکمرانی تندروها در جبهه اصلاحات در ماه‌های گذشته به‌شدت در لاک دفاعی فرو رفته بودند، در ساعات پایانی 22 بهمن‌ماه، ضدحمله سنگینی را متوجه رادیکالیسم حاکم بر جبهه اصلاحات ایران کردند.

صبح نو: چالش بدنه اصلاح‌طلبان با سازمان اصلاحات/ اصلاح‌طلبان عملگرا از لاک دفاعی خارج شدند

گروه سیاست سایت فردا - پس از انتشار بیانیه روزنه‌گشایی از سوی اصلاح‌طلبان حالا اخبار حکایت از آماده شدن لیست ائتلاف آنان با اعتدال‌گرایان دارد. 

روزنامه صبح نو در این ارتباط نوشته: لیست اصلاح‌طلبان در تهران، شورش در برابر رادیکالیسم حاکم بر جبهه اصلاحات است و فضای بسته سیاسی و فشار از رأس برای مطیع‌سازی بدنه نه‌تنها به مقصود نرسیده، بلکه ساختار و سازمان اصلاحات را نیز به چالش کشیده است. 

عبور از خرد جمعی و عمل بر اساس تمایلات شخصی در هفته‌های گذشته، عمل‌گراهای جریان اصلاحات را به کنش سیاسی فراتر از خوانش ساختاری از سیاست واداشت؛ این کنش که پس از سیاست تحریمی و راهبرد تحمیلی بروز و ظهور یافت، رئیس دولت اصلاحات را نیز متوجه اهمیت نقش‌آفرینی بیشتر برای مدیریت رادیکال‌ها کرد. 

سرکوب عمل‌گراها که در نهایت به روزنه‌گشایی در 22 بهمن انجامید، حالا رادیکال‌ها را به‌شدت عصبانی کرده است. میانه‌روها که با حکمرانی تندروها در جبهه اصلاحات در ماه‌های گذشته به‌شدت در لاک دفاعی فرو رفته بودند، در ساعات پایانی 22 بهمن‌ماه، ضدحمله سنگینی را متوجه رادیکالیسم حاکم بر جبهه اصلاحات ایران کردند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها