وزیر کشور: مردم در جمهوری اسلامی، حقیقت واقعی هستند

کد خبر: 1276272

وزیر کشور با تاکید بر حضور ۱۵ هزار داوطلب فرهیخته و توانمند برای انتخابات یازدهم اسفند دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: زمینه برای یک رقابت واقعی میان سلایق و گروههای مختلف سیاسی فراهم شده است.

وزیر کشور:  مردم در جمهوری اسلامی، حقیقت واقعی هستند

احمد وحیدی در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با حضور در غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی در پاسخ به سوال ایرنا درباره مشارکت گروه‌های اصلاح‌طلب در انتخابات یازدهم اسفند گفت: نزدیک ۱۵ هزار نفر از قشرهای فرهیخته و توانمند، داوطلب انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شدند. این داوطلبان با سلایق و گروه‌های مختلف سیاسی هستند که در قشرهای مختلف مردمی حضور دارند. توصیه ما به آنها این است که همگی فعال باشند تا حضور گروه‌های متبوعشان را در حوزه قانون‌گذاری در مجلس دنبال کنند.

وزیر کشور افزود: زمینه برای یک رقابت واقعی فراهم است و جریان‌های سیاسی باید مسئولانه به میدان بیایند. هم اکنون زمان حضور احزاب است. احزاب بدون حضور در انتخابات فلسفه وجودی خود را زیر سوال می‌برند. چراکه نقطه اوج‌شان زمان انتخابات است.

وحیدی ادامه داد: به احزاب مختلف توصیه می‌کنیم حضور پیدا کنند و با سلایق مختلف، پاسخگوی نیازهای مردم باشند. مبنای انتخابات، مبنای طرح‌ها و ایده‌ها است؛ برنامه‌هایی که برای یک ایران قوی دارند، در قالب قانون‌گذاری دنبال کنند.

وزیر کشور مردم‌سالاری را مبتنی بر حضور مردم دانست و گفت: حضور مردم در صحنه از اول انقلاب مبنای جمهوری اسلامی بوده و حضور مردمی همواره مسائل را جلو برده است. بنابراین مردم در جمهوری اسلامی، حقیقت واقعی هستند.  

وحیدی گفت: حرف از مردم، تاکتیکی نیست بلکه واقعی و راهبردی است. بنابراین حضور مردم تعیین کننده است که مردم کسی هستند که کشور را می‌سازند و پیشرفت ایجاد می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: لذا مردم با حضور و مشارکت خودشان، مثل دفعات قبل و همه صحنه‌های دیگر، ایران قوی را می‌سازند، پیام‌های ناامید کننده‌ای به دشمنان می‌دهند که نمی‌توانند در دل مردم جای باز کرده  و دل دوستان خود را شاد می‌کنند.

ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها