دیدار نمایندگان جنبش حماس و جهاد اسلامی با وزیر کشور

کد خبر: 1275956

وزیر کشور در دیدار با مسئولان ارشد جنش جماس و جهاد اسلامی گفت: عملیات طوفان الاقصی حرکت ضد صهیونیستی را سراسری ساخت و جهان را یکپارچه به میدان عدالتخواهی آورد.

 دیدار نمایندگان جنبش حماس و جهاد اسلامی با وزیر کشور

احمد وحیدی وزیر کشور شامگاه دوشنبه با اسامه ابوحمدان سخنگوی جنبش حماس، علی ابوشاهین مسئول تبلیغات رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی به همراه نمایندگان جنبش حماس و جهاد اسلامی در جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، ابتدا اسامه ابوحمدان به تشریح دلایل و اهداف عملیات طوفان الاقصی پرداخت و بخشی از دستاوردهای این عملیات را در صحنه سیاسی و نظامی تشریح کرد.

وی از پشتیبانی‌ها و حمایت‌های رهبر انقلاب اسلامی ایران، دولت و ملت ایران تشکر و سپاسگزاری کرد.

علی ابوشاهین نیز به تشریح نقش سایر گروه‌های مقاومت از جمله جهاد اسلامی در نبرد طوفان الاقصی پرداخت و با یادآوری به تاکیدهای حضرت امام خامنه‌ای مبنی بر وجوب همراهی، همگامی و اتحاد گروه‌های مقاومت  و شهادت اعضا و رزمندگان جنبش حماس و جهاد اسلامی اظهار کرد: خون‌های رزمندگان حماس و جهاد اسلامی در این نبرد با هم مخلوط شد تا اتحاد نظامی و سیاسی تجسم عینی و عملی یابد.

وی پیش‌بینی‌هایی از آینده نیز مطرح کرد.

وحیدی وزیر کشور نیز در این دیدار با تجلیل از ملت و مقاومت فلسطین اظهار کرد: حقیقتا امروز فلسطین در عالم می‌درخشد، زمانی که دشمن برای عادی‌سازی روابط کشورهای اسلامی با رژیم اشغالگر اقدام کرده بود، فلسطین زنده شد.

وی ادامه داد: زمانی که برخی دولت‌ها، سفارتخانه‌های خود را از تل‌آویو به قدس منتقل می‌کردند، عملیات طوفان الاقصی آغاز شد تا پایانی بر تسلیم و ذلت باشد./ تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها