سلیمی نمین: اصول‌گرایان معتقد به کار جمعی در لیست ائتلاف حضور دارند/ تخریب شخصیت‌هایی مانند آقای قالیباف به ابتذال کشیدن کار سیاسی است

کد خبر: 1277124

سلیمی نمین: هم‌اکنون در آستانه انتخابات، افرادی به‌صورت غیراخلاقی در میدان انتخابات حاضر می‌شوند و با اظهارات بسیار غیراخلاقی درصدد تخریب توانمندی شخصیتی مثل آقای قالیباف هستند. این قطعا رقابت نیست، این یک نوع مأموریت‌پذیری برای تخریب اشخاص است.

سلیمی نمین: اصول‌گرایان معتقد به کار جمعی در لیست ائتلاف حضور دارند/ تخریب شخصیت‌هایی مانند آقای قالیباف به ابتذال کشیدن کار سیاسی است

گروه سیاست سایت فردا - کارآمدی از جمله رویکردهای مورد تاکید سرلیست اصولگرایان و قاطبه این جریان بوده و فهرست انتخاباتی اصولگرایان نیز در همین راستا قرار گرفته است. 

در همین ارتباط روزنامه صبح نو به نقل از عباس سلیمی نمین، تحلیلگر سیاسی نوشته: خوشبختانه امروز لیستی ارائه شده که همه جریانات اصول‌گرای معتقد به کار جمعی در این لیست قرار دارند و حول آن متفق‌اند. 

آنهایی که به کار جمعی معتقد بودند، وقت بسیاری صرف کردند و کار طاقت‌فرسایی را انجام دادند تا به توجه به استعدادها رسیدند و وحدت را به نتیجه رساندند. 

هم‌اکنون در آستانه انتخابات، افرادی به‌صورت غیراخلاقی در میدان انتخابات حاضر می‌شوند و با اظهارات بسیار غیراخلاقی درصدد تخریب توانمندی شخصیتی مثل آقای قالیباف هستند. این قطعا رقابت نیست، این یک نوع مأموریت‌پذیری برای تخریب اشخاص است.  

به نظرم این مشکلات باید بعد از انتخابات مورد توجه همه سلایق طیف اصول‌گرا قرار بگیرد که آیا ما می‌خواهیم فعالیت‌های سیاسی را آن‌قدر تنزل ببخشیم؟ یعنی سیاست‌ورزی را آن‌قدر به ابتذال بکشانیم که به دست خودمان توانمندی‌هایمان را به بهانه‌های مختلف تخریب کنیم؟ به نظر من این نوع فعالیت‌ها به ابتذال کشیدن کار سیاسی است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها