صبح نو: اختلاف‌افکنی‌ها جریانات نوظهور و سوپرانقلابی‌ها نتیجه نداد، فهرست جبهه انقلاب نهایی شد

کد خبر: 1277126

صبح نو نوشت: گرچه برخی جریانات با ارائه لیست مجزا سعی کردند شانس خود را در انتخابات پیش‌رو بیازمایند؛ اما شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری که دو جریان مهم و اصلی اصول‌گرایی هستند با یک لیست مشترک نشان دادند که برای آینده کشور برنامه مشابه دارند.

صبح نو: اختلاف‌افکنی‌ها جریانات نوظهور و سوپرانقلابی‌ها نتیجه نداد، فهرست جبهه انقلاب نهایی شد

 گروه سیاست سایت فردا - اختلاف‌افکنی‌ها و اقدامات سلبی برخی جریانات نوظهور انقلابی و سوپرانقلابی‌ها در نهایت به نتیجه‌ای نرسید و بدنه اصلی جریان انقلابی با لیست وحدت به میدان 11 اسفند آمدند. 

روزنامه صبح نو با این مقدمه نوشته: گرچه برخی جریانات با ارائه لیست مجزا سعی کردند شانس خود را در انتخابات پیش‌رو بیازمایند؛ اما شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری که دو جریان مهم و اصلی اصول‌گرایی هستند با یک لیست مشترک نشان دادند که برای آینده کشور برنامه مشابه دارند. 

جریان انقلابی که در روزهای گذشته از سوی برخی تفرقه‌طلبان با چالش‌هایی مواجه شده بود و با تهمت‌ها و توهین‌هایی مواجه بود که سعی در عدم ارائه لیست مشترک از سوی افراد و گروه‌های اصلی را داشتند، در نهایت با معرفی لیست وحدت آن هم چند روز زودتر از انتخابات مجلس یازدهم نشان داد که به یک عقلانیت جمعی برای برداشتن گام مشترک جهت حل مشکلات کشور رسیده است.  

کارآمدی حلقه مفقوده نظام مدیریت در کشور است که در شرایط جدید و در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته است و نمایندگان مجلس آینده با پیگیری‌های مطالبه‌گرانه خود می‌توانند گام‌های مهمی در این زمینه داشته باشند و هم‌صدایی پیش از ورود به مجلس در جریان انقلابی می تواند زمینه‌های پیگیری این مهم را تسهیل کند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها