فعال سیاسی: وحدت نیروهای انقلاب باعث خرسندی مردم شد

کد خبر: 1277331

بالاخره و پس از کش و قوس‌ها و فراز و نشیب‌های متعدد، این لیست بین شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و پایداری و سایر مجموعه به نتیجه رسید. این نشان‌دهنده وحدت است که در اول باعث خوش‌بینی مردم و هم خشنودی مقام معظم رهبری و خداوند شده است.

فعال سیاسی: وحدت نیروهای انقلاب باعث خرسندی مردم شد

گروه سیاست سایت فردا - هر چند بسیاری تصور می‌کردند با حجم سر و صدای جریانات نوظهور و تفرقه‌افکن وحدت در میان نیروهای انقلاب دور از دسترس باشد اما این اتفاق در نهایت رخ داد.

روزنامه صبح نو با اشاره به  لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به نقل از اسماعی کوثری، کارشناسی سیاسی نوشته: بالاخره و پس از کش و قوس‌ها و فراز و نشیب‌های متعدد، این لیست بین شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و پایداری و سایر مجموعه به نتیجه رسید. این نشان‌دهنده وحدت است که در اول باعث خوش‌بینی مردم و هم خشنودی مقام معظم رهبری و خداوند شده است. این لیست به وحدت و مشارکت در انتخابات دعوت می‌کند. امید داریم که این لیست به‌مانند ید واحد می‌تواند در جهت پیشبرد اهداف نظام و احکام الهی و همدلی باشد.

او تاکید کرده: مجلس انقلابی، متعهد و متخصص می‌تواند پیشرفت کشور و توسعه همه‌جانبه را به همراه داشته باشد.

کوثری با اشاره به تخریب و توهین‌ها علیه جبهه انقلاب، آن هم از سوی سوپرانقلابی‌ها؛ افزود: «در دین و مکتب ما اخلاق در درجه اول است. 

پیامبر (ص) با اخلاق کار خود را پیش برد و الگوی ما و نظام بر اساس احکام الهی است. رهبری هم تأکید کردند که یکدیگر را تخریب نکنید و از برنامه‌های خود سخن بگویید. این خواسته دوستداران انقلاب است که اخلاق‌مداری را رعایت کنیم تا بچه‌‌ها و فرزندان ما نیز این را دنبال کنند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها