فرهیختگان: گویا قصد برخی از ورود به مجلس عقده‌گشایی یا تسویه‌حساب است/ برنامه عجیب سیما ساعاتی بعد از بیانات رهبری

کد خبر: 1279431

فرهیختگان نوشت: گویا برخی به دنبال عقده‌گشایی یا تسویه‌حساب خود قصد ورود به مجلس دارند و حالا بهارستان فرصت خوبی برای این تسویه‌حساب در اختیار آنها قرار داده است.

  گروه سیاست سایت فردا - مواضع و اختلاف‌افکنی‌های برخی از منتخبان نمایندگی مجلس علیه رئیس مجلس و مجلس یازدهم  واکنش رهبر انقلاب را به همراه داشت. رهبر انقلاب اظهارات اینچنینی را عامل تلخ کردن کام مردم و موثر در کارایی مجلس دوازدهم دانستند.  

روزنامه فرهیختگان در این ارتباط نوشته: برخی این گزاره را مطرح می‌کردند که یکی از افرادی که منظور صحبت‌های رهبری بوده، حمید رسایی است. با این حال همان روز صداوسیما فردی را که به‌نظر می‌رسید یکی از مخاطبان صحبت رهبر انقلاب است به تلویزیون آورد و البته به جای کنترل دعواها و اختلافات حالا پای این جنجال‌ها به رسانه ملی نیز باز شد. 

رسایی در گفت‌وگوی تلویزیونی خود دقیقا اظهاراتی را مطرح کرد و به آن دامن زد که رهبر انقلاب بر اجتناب از صحبت‌های اینچنینی صحبت به میان آورده بودند. 

گویا برخی به دنبال عقده‌گشایی یا تسویه‌حساب خود قصد ورود به مجلس دارند و حالا بهارستان فرصت خوبی برای این تسویه‌حساب در اختیار آنها قرار داده است. 

ایستادن برنامه [سیما] روی اختلافات سیاسی میان نمایندگان منتخب اساسا چه خروجی یا آورده‌ای برای آنها دارد؟ اگر تنها انگیزه از پخش این برنامه‌ها را بالابردن آمار بازدید مخاطبان ندانیم، خروجی این برنامه‌ها جدای از اینکه هیچ مشکلی را حل نمی‌کند، حتی باب تازه‌ای از دعواها را باز می‌کند و البته با دغدغه مردم و اظهارات رهبر انقلاب نیز تفاوت جدی دارد. د

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها