وطن امروز: زنگ خطر درباره وضعیت مدیریت صداوسیما به صدا در آمد/ گستاخی بزرگ و نابخشودنی/ پشت گوشی مجری چه کسی بود؟

کد خبر: 1279432

وطن امروز نوشت: باید سریع‌تر نسبت به این وضعیت صداوسیما اقدام و تصمیم لازم گرفته شود.

گروه سیاست سایت فردا - هنوز چند ساعت از تذکر مهم رهبر انقلاب درباره اجتناب منتخبان دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی از ستیزه‌جویی، اختلاف‌افکنی، جبهه‌بندی و دعوا راه انداختن نگذشته بود که تلویزیون در بخش گفت‌وگوی ویژه خبری، با دعوت از یکی از منتخبان، برخلاف تذکر رهبر انقلاب نه‌تنها فضای اختلاف‌افکنی مورد نقد ایشان را تشدید کرد بلکه این بار از روی آنتن زنده تلویزیون، اتهامات بی‌سابقه‌ای را علیه نهادهای انقلابی مطرح کرد. 

روزنامه وطن امروز در این خصوص نوشته: اتفاقی که پنجشنبه شب روی آنتن زنده تلویزیون رخ داد، زنگ خطر را درباره وضعیت مدیریت صداوسیما به صدا درآورد. 

تلویزیون چه کرد؟ دقیقا برخلاف تذکر رهبر انقلاب عمل کرد. این ابراز مخالفت آنقدر عجیب و صریح است که یک نوع گستاخی از آن برداشت می‌شود؛ یک گستاخی بزرگ و حتما نابخشودنی. تلویزیون به شکل بی‌سابقه‌ای، تنها چند ساعت پس از تذکر رهبر انقلاب نسبت به اختلاف‌افکنی در مجلس آینده، تمام تلاش خود را برای تداوم و تشدید فضای اختلاف‌افکنی و اتهام ‌زدن به نهادهای انقلابی انجام داد! 

مجری برنامه تقصیر چندانی ندارد. مجری همانی را گفت که پشت صحنه از طریق گوشی از او خواسته بودند. اما این پشت صحنه کیست؟ چه کسی مدیریت این صحنه را انجام داد؟ 

باید سریع‌تر نسبت به این وضعیت صداوسیما اقدام و تصمیم لازم گرفته شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها