صبح نو عنوان کرد: استمرار بداخلاقی‌ها و دوقطبی‌سازی‌ها یا تلاش برای رفع مشکلات‌؟

کد خبر: 1280050

صبح نو نوشت: استمرار بداخلاقی در مجلس دوازدهم که آیینه تمام نمای ملت است، دستاوردی جز شادی دشمنان و ناامیدی در جامعه ندارد.

گروه سیاست سایت فردا - هنوز هستند کسانی که لجبازی سیاسی و رسیدن به قدرت را با هر ابزاری توجیه می‌کنند و برایشان فرقی ندارند کردار و گفتارشان نسبتی با ارزش‌های دینی و ملی دارد یا خیر؟ 

روزنامه صبح نو در این باره نوشته: با توجه به اهمیت نکوهش برداشت ماکیاولیستی از کنش سیاسی که در انتخابات اخیر دستمایه برخی برای رسیدن به کرسی‌های سبز بهارستان قرار گرفت، ماه رمضان و حضور در میهمانی خداوند متعال فرصتی است برای اندیشیدن به تقوا و در درجات بعد فرصت کم‌نظیری برای شکل دادن به تقوای سیاسی در ساحت فردی و جمعی است که می‌تواند زمینه‌ساز دوری از حاشیه‌سازی در مجلس آینده باشد. 

استمرار بداخلاقی در مجلس دوازدهم که آیینه تمام نمای ملت است، دستاوردی جز شادی دشمنان و ناامیدی در جامعه ندارد. مردم که ترکش‌های بسیاری را در مسیر تشکیل مجلس آینده از سوی دشمنان انقلاب اسلامی خورده‌اند به دنبال رفع مشکلات‌شان از طریق اقدامات تقنینی و نظارتی هستند و مجلسی که پس از ماه مبارک رمضان آغاز به کار خواهد کرد با بهره بردن از ظرفیت‌های این ماه به دور از دوقطبی‌سازی و حاشیه‌آفرینی می‌تواند موثر باشد.


 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها