صبح نو: اصل انتقام مبتنی بر غافلگیری است/ نشانه‌های تدبیر در پاسخ ایران به صهیونیست‌ها

کد خبر: 1283848

صبح نو نوشت: تمام گزینه‌ها روی میز نیروهای نظامی ایران است که یکی از این گزینه‌ها می‌تواند انتقام در دریا باشد که هم در بازی نتانیاهو نیفتد و نه حریم هوایی کشور ثالثی را نقض کند.

 گروه سیاست سایت فردا - ایران هرچند در پاسخ شتاب‌زده عمل نخواهد کرد؛ اما از حق انتقام خود صرف‌نظر نمی‌کند.  اصل انتقام مبتنی بر غافلگیری است. ایران قبلا با پرتاب موشک به جنوب حلب این ظرفیت خود را به رخ کشیده است. تنها رسیدن یک موشک ایران به خاک رژیم اسرائیل می‌تواند روند مهاجرت معکوس را به چندین برابر برساند؛ اما آیا ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی نیازمند باز کردن جبهه جدیدی است؟ 

روزنامه صبح نو با طرح این موضوع نوشته: رژیم صهیونیستی درگیر جنگ فرسایشی است و افکار عمومی دنیا علیه این رژیم است و حامیانش نیز در دوراهی تردید نسبت به حمایت از این رژیم قرار گرفته‌اند. 

اقدامات جبهه مقاومت در حمایت از مردم مظلوم غزه توانسته ضرباتی مهلک به رژیم وارد کند که مهم‌ترین نتیجه آن «ترس» است. 

ایران با توانایی متعدد و گسترده جبهه مقاومت می‌تواند خیبری دیگر علیه این رژیم فاسد و غاصب به پا کند. 

بنابراین در داخل نیز این خویشتن‌داری نباید به انفعال تعبیر شود همچنان‌که افکارعمومی چنین قضاوتی درباره خویشتن‌داری ایران ندارد و آن را نشانه تدبیر می‌داند.  

ایران توسط نیروهای نیابتی خود توانسته چالش‌های امنیتی برای رژیم ایجاد کند، هرچند که تمام گزینه‌ها روی میز نیروهای نظامی ایران است که یکی از این گزینه‌ها می‌تواند انتقام در دریا باشد که هم در بازی نتانیاهو نیفتد و نه حریم هوایی کشور ثالثی را نقض کند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها