ابوترابی‌فرد: اقدامات مذبوحانه صهیونیست‌ها فاقد ارزش نظامی است

کد خبر: 1283934

خطیب نماز جمعه تهران با تاکید بر اینکه محور مقاومت و نیروهای مسلح ایران باید متناسب با عملیات تروریستی دمشق واکنش نشان دهند، گفت: صهیونیست‌ها به دلیل وارد آمدن ضربات مهلک به آنها، اقدامات مذبوحانه‌ای انجام می‌دهند که فاقد ارزش راهبردی و نظامی است.

ابوترابی‌فرد: اقدامات مذبوحانه صهیونیست‌ها فاقد ارزش نظامی است

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد روز یکشنبه در حاشیه برگزاری آیین گرامیداشت شهدای تروریستی دمشق اظهار داشت: این جنایت ددمنشانه صهیونیست ها در ادامه ۶ ماه جنایت علیه مردم مظلوم و بی پناه در غزه مقاوم و قهرمان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه سکوت مجامع بین المللی و قدرت های غربی و آمریکا در برابر این جنایات حکایت از چند واقعیت دارد، گفت: واقعیت اول این است که این اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه، اقدام بسیار خطرناک و حایز اهمیتی است چراکه به لحاظ شخصیت هایی که در این حمله به شهادت رسیدند و از نظر جمهوری اسلامی و تحلیل گران سیاسی این حادثه، ویژه و استثنایی است.

امام جمعه موقت تهران تعرض جدی به قوانین بین المللی و تعرض به محور مقاومت را دو واقعیت دیگر این حمله تروریستی عنوان کرد و بیان داشت: همه در برابر آن مسئول هستند. مسئولیت نهادهای بین المللی این است که این جنایت را محکوم و برای مهار رژیم سرکش صهیونیستی از همه ظرفیت خود استفاده کنند.

حجت الاسلام ابوترابی فرد افزود: رسالت محور مقاومت این است که با توجه به تعرضی که به یکی از محورهای جبهه مقاومت شده تصمیم به موقع و صحیحی را اتخاذ کند و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هم که امروز در اوج قدرت قرار دارد متناسب با آن عملیات تروریستی و در شرایطی که مناسب می داند اقدامات لازم را داشته باشد.

وی ادامه داد: امروز صهیونیست ها ضربات مهلکی را دریافت کردند که در طول ۷۵ سال اشغال سابقه نداشته است به همین دلیل اقدامات مذبوحانه ای انجام می دهند که فاقد ارزش راهبردی و نظامی است لذا جمهوری اسلامی با قدرت از محور مقاومت حمایت می کند و راه را برای پیروزی عاجل مردم قهرمان و مظلوم فلسطین و به ویژه غزه هموار می کند.

آیین گرامیداشت و تجلیل از مجاهدت‌ها و فداکاری‌های مستشاران نظامی ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه شهیدان "سردار سرلشکر پاسدار محمدرضا (علی) زاهدی " و سردار سرلشکر پاسدار محمد هادی حاج رحیمی" و شهدای همراهشان "شهیدان حسین امان اللهی، سید مهدی جلادتی، محسن صداقت، علی آقا بابایی و سید عباس صالحی روزبهانی صبح امروز یکشنبه - ۱۹ فروردین ماه - با حضور مقامات و شخصیت‌های لشکری و کشوری و آحاد مختلف مردم در حسینیه فاطمه الزهرا سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ واقع در میدان سپاه برگزار شد.

ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها