جام جم: زمان عقب‌نشینی رژیم‌صهیونیستی فرارسیده؟

کد خبر: 1284117

جام جم نوشت: با توجه به این ناکامی‌ها دعواهای شدیدی میان فرماندهان نظامی و سیاسیون رژیم صهیونیستی شکل‌گرفت و حتی کار به مجلس رسید و هواداران و مخالفان نتانیاهو همدیگر را به باد انتقاد گرفتند.

گروه سیاست سایت فردا - ارتش رژیم‌صهیونیستی از برخی مواضع خود در غزه عقب‌نشینی کرده. دلایل آن کاملا روشن است. از مدت‌ها پیش به‌ویژه در مقطع برقراری آتش‌بس موقت و مرحله اول تبادل اسیران، میان نظامیان و سیاسیون صهیونیست درباره نحوه ادامه یا توقف جنگ در غزه اختلافات و دعوای شدیدی رخ‌داد. اتفاقاتی که متعاقبا رقم خورد باعث شد که برخی نظامیان اطلاعاتی این رژیم یا استعفا دادند یا این‌که درخواست بازنشستگی کردند. 

روزنامه جام جم با این مقدمه نوشته: با توجه به این ناکامی‌ها دعواهای شدیدی میان فرماندهان نظامی و سیاسیون رژیم صهیونیستی شکل‌گرفت و حتی کار به مجلس رسید و هواداران و مخالفان نتانیاهو همدیگر را به باد انتقاد گرفتند. 

این تحولات نشان می‌دهد که میدان، تعیین‌کننده رفتار حریف است و شواهد کاملا آشکار است که اسرائیلی‌ها با این‌که جنایات زیادی را در جریان جنگ غزه انجام دادند اما کوچک‌ترین نشانه‌ای از موفقیت آنها در میدان نبرد وجود ندارد.  

ارتش اسرائیل به هیچ‌کدام از اهداف خود نرسید و گذشته از این در عرصه سیاسی و اقتصادی و اجتماعی هم آسیب‌های فراوانی را متحمل شد و نزدیک به ۲۶درصد از توان اقتصادی آنها کاهش پیدا کرده و برخی وزارتخانه‌های این رژیم تعطیل شده و همچنین تعداد زیادی از شهرک‌نشین‌ها آواره شدند. بنابراین رژیم اشغالگر صهیونیستی چاره‌ای جز عقب‌نشینی نداشت.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها