جوان: جریانی در انتخابات مجلس به اخبار جعلی متوسل شد و وحدت ملی را نشانه رفت

کد خبر: 1284976

جوان نوشت: لازم است مسئولان و همه آن کسانی که با افکار عمومی سرو کار دارند و دستی در فضای رسانه‌ای و مجازی دارند، کم حرف بزنند و آنچه را هم می‌گویند فقط نوای خوش وحدت و یکدلی از آن بیرون بیاید.

گروه سیاست سایت فردا - از قبل از انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون اتفاقاتی در کشور افتاده که به نوعی هر کدام از آن‌ها وحدت ملی را نشانه رفته و ناقوس تفرقه را به صدا درآورده است.  

روزنامه جوان با طرح این مطلب نوشته: در آستانه انتخابات، جریانی برای از دور خارج کردن رقبای خود متوسل به اخباری جعلی و تلفیقی از راست و دروغ کرد که نتیجه آن بیش از آنکه تنور انتخابات را بتواند گرم کند، وحدت مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی را نشانه رفت. 

آنچه دشمن شماره یک وحدت کلمه مردم و مسئولان خواهد بود نه اختلاف سلیقه، بلکه ستیزه کردن و بگو مگو‌های بی‌حاصل است که بعضاً در کشور شاهد آن هستیم. 

آنچه اکنون بیش از همه امید را درجامعه افزایش و مردم را به آینده کشور امیدوار می‌کند وحدت کلمه و همگرایی بین مسئولان با هم و مردم است نه بیان سخنان اختلاف انگیز و ناامید کننده.  

برای رسیدن به این مقصود، لازم است مسئولان و همه آن کسانی که با افکار عمومی سرو کار دارند و دستی در فضای رسانه‌ای و مجازی دارند، کم حرف بزنند و آنچه را هم می‌گویند فقط نوای خوش وحدت و یکدلی از آن بیرون بیاید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها