صبح نو: از نظر منصوری کدام‌یک از مقوله‌های اجتماعی ویرانگرند؟ حجاب یا گذشتن از صندوق رأی؟

کد خبر: 1287263

صبح نو نوشت: باید تعریف خانم منصوری از واژه «ویرانگری» تبیین شود و ایشان باید به چند سوال پاسخ دهند. ابتدا اینکه بگویند کدام‌یک از مقوله‌های اجتماعی ویرانگرند؟ حجاب یا دعوت مردم به آشوب در خیابان؟

صبح نو: از نظر منصوری کدام‌یک از مقوله‌های اجتماعی ویرانگرند؟ حجاب یا گذشتن از صندوق رأی؟

 گروه سیاست سایت فردا - در روزهای گذشته علاوه بر حملات سوپرانقلابی‌ها به مهدی فضائلی، اصلاح‌طلبان نیز بیکار ننشسته و سعی در ملتهب کردن فضای اجتماعی دارند. 

روزنامه صبح نو در این باره نوشته: آذر منصوری، دبیرکل جبهه اصلاحات که تا اسفندماه گذشته تمام تمرکز خود را روی مقابله با مشارکت مردم در حق انتخابات گذاشته بود، در آخرین واکنش خود در فضای مجازی چنین نوشته است که: «به مناقشه ویرانگر حجاب اجباری خاتمه دهید.»   

اولا باید تعریف خانم منصوری از واژه «ویرانگری» تبیین شود و ایشان باید به چند سوال پاسخ دهند. ابتدا اینکه بگویند کدام‌یک از مقوله‌های اجتماعی ویرانگرند؟ حجاب یا دعوت مردم به آشوب در خیابان؟ حجاب یا گذشتن از صندوق رأی؟ سپس بگویند که مناقشه را چه گروه سیاسی شروع کرد و چرا هم‌قطارانشان آن‌قدر هیزم به تنور این مناقشه ریختند که آتش آن، تبعات دنباله‌داری را برای کشور ایجاد کرد؟  

از طرفی مناقشه یا اختلاف‌نظر کنونی صرفا محور قاعده‌مندی اقدامات دستگاه‌ها در خصوص حجاب را دنبال می‌کند و به دنبال احیای مُر قانون در این راستا است. در این میان سهمی برای رادیکال‌هایی مثل خانم منصوری که در سال‌های گذشته از اصل قانون عبور کردند، وجود ندارد و اگر جای اظهارنظری هم باشد باید در چارچوب و زمین بازی قانون دنبال شود و نه در زمین بازی آشوب‌طلبی رادیکال‌ها.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها