رسوایی در کالیفرنیا

کد خبر: 1289360

اوباش برانداز با سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در امریکا همراه شدند

رسوایی در کالیفرنیا

درحالی که جهان متحیرانه صحنه خشونت‌بارحمله پلیس امریکا به تجمع‌های دانشجویان حامی فلسطین را نظاره می‌کرد، پای اوباش سلطنت‌طلب و برانداز هم درحمایت از کارفرمایان صهیونیست‌شان به این خشونت‌ها بازشد. هفته گذشته و در جریان تجمعات اعتراضی دانشجویان امریکایی علیه جنایات رژیم اسرائیل درغزه و خواست شان از دولت بایدن برای پایان دادن به همراهی با این جنایات و نسل‌کشی در غزه برخی دانشگاه‌‌های ایالت کالیفرنیا شاهد همراهی دانشجویان ایرانی با این تجمعات بودند. ازجمله برخی دانشجویان ایرانی که با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران در تجمع دانشگاه دولتی ارواین کالیفرنیا حضور یافتند. همچنان که یک تشکل چپگرا و ضد سرمایه‌داری دانشجویان ایرانی نیز با دیدگاه‌های خود در این اعتراضات حضور داشت.

بااین حال طی سه روز گذشته درشبکه‌های اجتماعی ویدیوها و خبرهایی از هجوم گروه‌های فشار و اوباش صهیونیست به کمپ دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه کالیفرنیا منتشر شد که نشان می‌داد بخش قابل توجهی از مهاجمان ایرانی‌تبارانی هستند که با صبغه براندازی و سلطنت طلبی شناخته می‌شوند. چنانکه در این ویدیوها که هتاکی‌هایی به زبان فارسی در آن مشخص است، فردی موسوم به «نوری مهدی زاده» که از صهیونیست‌های ایرانی‌تبار است، به عنوان یکی از سردسته‌های این اوباش شناسایی شد.

سیاوش اردلان خبرنگار «بی بی‌سی» هم درتأیید حضور این اوباش ایرانی مزدور اسرائیل در شبکه «ایکس» نوشت «حمله دیشب به متحصنین مخالف جنگ در غزه با مشارکت فعال ایرانیان یهودی تبار مقیم کالیفرنیا بود». هر چند از اظهارات مهاجمان در ویدیوهای منتشر شده مشخص بود که آنها نه تنها یهودی تبار نیستند که عموماً بی‌دین، ضد جمهوری اسلامی و مزد بگیر اسرائیل هستند. اوباشی که جز هتاکی با رکیک‌ترین فحش‌ها علیه دانشجویان ایرانی حامی فلسطین از اسپری‌های فلفل و کپسایسین علیه حامیان فلسطین استفاده کردند و به ضرب و شتم دانشجویان پرداختند. درگیریهایی که با حمایت ضمنی پلیس امریکا از مهاجمان همراه بود و درنهایت هم همچون همه آنچه در روزهای اخیردر دانشگاه‌های امریکا جریان دارد و به صحنه هجو دموکراسی ادعایی دولت امریکا تبدیل شده با هجوم مأموران پلیس به اردوگاه چادری تحصن کنندگان ادامه یافت.

پیوند براندازان با تل آویو

این نخستین بار نیست که پیوند نهادینه براندازان و به تبع آنها اوباش سازماندهی شده‌شان با رژیم صهیونیستی به نمایش گذاشته می‌شود. از پشتیبانی مالی صهیونیست‌ها از شبکه‌های تلویزیونی این جریان ازجمله «ایران اینترنشنال» و شبکه منحل شده «منوتو» و سفر رضا پهلوی به سرزمین‌های اشغالی دربحبوحه اغتشاشات سال 1401 که گمان می‌کردند می‌توانند با راه‌اندازی و هدایت آن در استواری نظام جمهوری اسلامی خللی ایجاد کنند تا تمام اقدامات تروریستی و ایذایی رژیم صهیونیستی که در سال‌های اخیر تعدد بیشتری پیدا کرده است همگی نشانه واضح این پیوند ارگانیک بوده‌اند. با این حال همراهی اوباش حمایت شده از سوی این جریان با پلیس امریکا علیه جنبش دانشجویی را باید یکی از رسوا کننده‌ترین نمایش‌های این حمایت متقابل ارزیابی کرد. جایی که افکار عمومی جهان به دفاع دانشجویان حق‌طلب  ایستاده ، براندازان که تا پیش از این مدعی آزادی دانشگاه بودند و نیروهای خود را برای به آشوب دانشگاه‌های ایران تجهیز می‌کردند حالا با زیرپا گذاشتن ادعای خود نه فقط با سرکوب دانشجویان همراهی می‌کنند که در صف حامیان یک نسل‌کشی ایستاده‌اند.

روزنامه ایران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها