تسلیت کنعانی به مسوولان وملت افغانستان

کد خبر: 1290716

تسلیت کنعانی به مسوولان وملت افغانستان در پی وقوع سیل در این کشور تسلیت کنعانی به مسوولان وملت افغانستان در پی وقوع سیل در این کشور سخنگوی وزارت امور خارجه در پی وقوع سیل در شهرها و روستاهای افغانستان و جان‌باختن جمع زیادی از مردم افغانستان به دولت و مردم این کشور تسلیت گفت. به گزارش خبرگزاری مهر، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان مراتب تأسف و تأثر عمیق دولت و ملت ایران از وقوع سیل در شهرها و روستاهای مختلف افغانستان خصوصا در مناطق شمالی این کشور را که موجب جانباختن و مصدوم شدن جمعی زیادی از ملت شریف افغانستان و تخریب برخی منازل و خسارات مادی شده است، ابراز داشت. کنعانی ضمن تسلیت به مسوولان و ملت شریف افغانستان و ابراز همدردی با خانواده های قربانیان، از خداوند برای درگذشتگان رحمت الهی، برای مصدومان شفای عاجل و برای خانواده‌های قربانیان این حادثه طبیعی تلخ، صبر و شکیبائی مسئلت نمود.

تسلیت کنعانی به مسوولان وملت افغانستان

سخنگوی وزارت امور خارجه در پی وقوع سیل در شهرها و روستاهای افغانستان و جان‌باختن جمع زیادی از مردم افغانستان به دولت و مردم این کشور تسلیت گفت.

به گزارش مهر، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان مراتب تأسف و تأثر عمیق دولت و ملت ایران از وقوع سیل در شهرها و روستاهای مختلف افغانستان خصوصا در مناطق شمالی این کشور را که موجب جانباختن و مصدوم شدن جمعی زیادی از ملت شریف افغانستان و تخریب برخی منازل و خسارات مادی شده است، ابراز داشت.

کنعانی ضمن تسلیت به مسوولان و ملت شریف افغانستان و ابراز همدردی با خانواده های قربانیان، از خداوند برای درگذشتگان رحمت الهی، برای مصدومان شفای عاجل و برای خانواده‌های قربانیان این حادثه طبیعی تلخ، صبر و شکیبائی مسئلت نمود.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها