قالیباف طی پیامی درگذشت حجةالاسلام ذاکری را تسلیت گفت

کد خبر: 1290619

رئیس مجلس با اشاره به درگذشت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ غلامرضا ذاکری تاکید کرد: ایشان در سراسر عمر بابرکت خویش در زمینه تحقیق و پژوهش در عرصه‌‌های تعلیم و تربیت نسل جوان و انقلابی، تالیف و نشر معارف اسلامی، آموزش طلاب و ترویج شعائر اهل‌ بیت‌ علیهم‌ السلام اهتمام بسیار داشتند و با این مجاهدت و اخلاص در تعلیم و تربیت اسلامی، دستاوردهای ارزشمندی به یادگار برجای گذاشتند.

 قالیباف طی پیامی درگذشت حجةالاسلام ذاکری را تسلیت گفت

سرویس سیاسی فردا:  قالیباف طی پیامی درگذشت حجةالاسلام ذاکری را تسلیت گفت.

 محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، در این پیام نوشت:

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

إنّا للّه وإنّا إلیه راجعون

درگذشت روحانی جلیل‌القدر و مجاهد، معلم اخلاق و استاد حوزه و دانشگاه حجت‌‌الاسلام‌و‌المسلمین حاج شیخ غلامرضا ذاکری موجب تأسف و تأثر گردید.

ایشان عمر پربرکت خود را در بخش‌های مختلف، ازجمله مدیریت مدرسهٔ علوم و معارف اسلامی شهید مطهری، ریاست حوزهٔ علمیه باقرالعلوم (ع) و نیز امامت جماعت مسجد جامع امام‌ محمدباقر (ع) شهر مشهد مقدس، صرف ترویج دانش برای جوانان کرده بود. حجةالاسلام ذاکری در سراسر عمر بابرکت خویش در زمینهٔ تحقیق و پژوهش در عرصه‌‌های تعلیم و تربیت نسل جوان و انقلابی، تألیف و نشر معارف اسلامی، آموزش طلاب و ترویج شعائر اهل‌بیت‌ (ع) اهتمام بسیار داشتند و با این مجاهدت و اخلاص در تعلیم و تربیت اسلامی، دستاوردهای ارزشمندی به یادگار برجای گذاشتند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به روحانیت معزز، حوزه‌های علمیه خراسان، شاگردان و دوستان، بیت مکرم، به‌ویژه فرزندان گرامی و سایر بستگان، برای آن عالم مهذب و وارسته رحمت واسعه و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

محمدباقر قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی».

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها