انتخابات ایران از دوربین المیادین +تصاویر

کد خبر: 496327

شبکه خبری المیادین در پوشش لحظه‌به‌لحظه از انتخابات ایران، اعلام کرد که اقبال مردم به صندوق‌های رأی در ساعت نخست، در اصفهان و قم زیاد است.

انتخابات ایران از دوربین المیادین +تصاویر
خبرگزاری فارس: شبکه خبری المیادین که از دوشنبه هفته گذشته (11 روز به انتخابات) پوشش ویژه انتخابات ایران را آغاز کرده، امروز لحظه‌به‌لحظه اتفاقات انتخابات را گزارش می‌کند.
پوشش ویژه المیادین از انتخابات ایران+عکس
المیادین به نقل از خبرنگارهای اعزامی خود به شمال و جنوب تهران، اصفهان و قم اعلام کرد که اقبال مردم به رأی دادن در ساعت نخست‌ رأی‌گیری، زیاد است بخصوص در اصفهان، قم و جنوب تهران است. «علی هاشم» خبرنگار اعزامی المیادین به حسینیه تهران در شمال تهران گفت:‌ مراکز رأی گیری از 8 صبح باز شده و مردم حضور پیدا کرده‌اند. مردم امروز نظر نهایی را با انداختن رأی به صندوق اعلام خواهند کرد.
پوشش ویژه المیادین از انتخابات ایران+عکس
علی هاشم - حسینیه ارشاد
همچنین «هبه محمود»، خبرنگار المیادین گزارش کرد که در جنوب پایتخت، نیز اقبال زیادی به مراکز رأی‌گیری دیده می‌شود. هبه گفت: من از دقایقی قبل، در حال عبور از مقابل تعدادی از مراکز اخذ رأی هستم و شاهدم که افراد در سنین مختلف در صف منتظر هستند تا رأی بدهند. خانم هبه محمود افزود: آنچه بیش از هر چیز نظر مرا جلب کرد حضور پررنگ زنان در صف‌های رأی هست.
پوشش ویژه المیادین از انتخابات ایران+عکس
«علی مرتضی» خبرنگار اعزامی المیادین به قم در این خصوص گفت:‌ از صبح صف‌ها تشکیل شده و در ابتدا افراد مسن و کهنسال بیشتر دیده می‌شدند اما الان از سنین مختلف در صف دیده می‌شوند. علی مرتضی با بیان اینکه قم در مجلس خبرگان یک نماینده و در مجلس شورای اسلامی سه نماینده خواهد داشت، گفت که با برگزاری نماز جمعه، حضور رأی دهندگان بیش از ساعات اولیه خواهد شد زیرا میدانید که قم پایتخت دینی ایران محسوب می‌شود.
پوشش ویژه المیادین از انتخابات ایران+عکس پوشش ویژه المیادین از انتخابات ایران+عکس پوشش ویژه المیادین از انتخابات ایران+عکس علی مرتضی - قم
«حزام کلاس»، خبرنگار المیادین، اعزامی به اصفهان نیز از میدان امام گفت: صحنه انتخاباتی در اصفهان نیز خیلی با دیگر نقاطی که اشاره شد تفاوتی ندارد زیرا مردم در صفهای طولانی از صبح زود منتظرند تا رأی خود را در ساعت نخست به صندوق بیندازند. حدود یک میلیون و ششصد هزار نفر در اصفهان می‌توانند رأی بدهند و پنج نماینده برای مجلس خبرگان و پنج نماینده برای مجلس شورای اسلامی انتخاب خواهند کرد.
پوشش ویژه المیادین از انتخابات ایران+عکس پوشش ویژه المیادین از انتخابات ایران+عکس پوشش ویژه المیادین از انتخابات ایران+عکس انتخابات در ساعت نخست- اصفهان از دوربین المیادین
المیادین پیش از این خبر، خبر حضور زودهنگام رهبر انقلاب پای صندوق رأی را مخابره کرد و سخنان ایشان را پوشش داد. المیادین به نقل از آیت‌الله علی خامنه‌ای رهبر انقلاب نوشت: مشارکت ایرانی‌ها در انتخابات، ناامیدی و یأس را به قلب دشمنان ایران وارد می‌کند. این شبکه لبنانی افزود که رهبر ایران، مردم را به مشارکت سریع در انتخابات فراخواند. شبکه المیادین با کادری 30 نفره متشکل از خبرنگار، گوینده، تصویربردار و ... انتخابات پارلمانی و مجلس خبرگان رهبری را پوشش می‌دهد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها