ترقی: بزرگترین رقیب انتخاباتی دولت عملکرد خودش است

کد خبر: 551746

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: مهم ترین رقیب دولت فعلی عملکرد خودش است که این عملکرد موجب نا امیدی مردم از برجام شده است و اصولگرایان با انتخاب گزینه های که مردم با آن سازگار هستند، می توانند انتخابی اصلح داشته باشد.

شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان: حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به عملکرد دولت یازدهم گفت: دولت یازدهم دولتی است که تمام انرژی خودش را روی برجام گذاشت و برجام به نتیجه نرسید و از جمله دولت های استثنایی است که ممکن است نتواند اعتماد مردم را برای دور دوم کسب کند .
این کارشناس ارشد مسائل سیاسی با بیان اینکه مهم ترین رقیب دولت فعلی عملکرد خودش است، تشریح کرد: این عملکرد موجب نا امیدی مردم از برجام و متراکم شدن مشکلات و کاستی های موجود در جامعه به ویژه در حوزه اقتصاد مثل بیکاریف تورم و رکود شده است و هم اینکه دولت برنامه مشخصی برای حل این مشکلات تا کنون ارائه نداده است.
وی در ادامه افزود: از عمل به توصیه های مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و دیگر سیاست هایی که رهبری ابلاغ کردند عملا خبری نیست و کار مفید و موثری انجام نشده است، اما نمی گوییم که هیچ کاری انجام نشده است اما کاری که در وضعیت اقتصادی کشور تاثیر گذاشته باشد صورت نگرفته است.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ابراز کرد: دولت در شرایطی وارد فضای انتخاباتی می شود که از رأی بسیار زیادی برخوردار نخواهد بود و از باقی ماندن و بلاعمل باقی ماندن وعده ها مردم خیلی امیدوار به آینده این دولت نیستند.
ترقی ابراز کرد: در نقطه مقابل جریان هایی که وارد رقابت سیاسی انتخاباتی می شوند، جریان های اصولگرا و جریان احمدی نژاد است که در واقع بیشترین گرایش به سمت اصولگرایان است که باید بدانند در قبال شرایط فعلی دولت چه چیزهایی را می تواند مطرح کنند تا در این رقابت شرکت کنند.
این کارشناس ارشد مسائل سیاسی در ادامه یادآور شد: در مجموع گرایش مردم کاملا مشخص است، اگر در بعضی از جاها به احمدی نژاد گرایش دارند این به مفهوم گرایش به شخص احمدی نژاد نیست بلکه به نوع گفتمان است، گفتمانی که شعارهای انقلاب را بدهد خستگی ناپذیر، ساده زیست و پاکدست باشد و بتواند توجه جدی به قشر ضعیف و محروم جامعه داشته باشد و بتواند با داخل مردم و درون مردم بودن هم جنس مردم حرکت کند که این نوع گفتمان و این نوع ویزگی ها همچنان مورد تایید مردم است.
وی اذعان کرد: مردم معتقدند با روندی که دولت به صورت اشرافی با فیش های نجومی و امثال اینها پیش گرفته است اگر به همان گفتمان قبلی برگردند قطعا به نفع کشور خواهد بود.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: اگر اصولگرایان بتوانند با ویژگی هایی که مردم به آن علاقمند هستند و آن را ضرور ی و نیاز کشور می دانند فرد جدیدی را معرفی کنند یقینا می توانند در رقابت آینده موفقیت خوبی را کسب کنند.
ترقی خاطرنشان کرد: ما باید با توجه به گرایش مردم ، نیاز جامعه و کشور به دولت سازی اسلامی تحقق انتخاباتی آینده را تسریع کنیم لذا نظر مقام معظم رهبری این است که هر دولتی که بر روی کار می آید باید دولت را به دولت اسلامی نزدیک کند و متاسفانه دولت ها در تحقق ویژگی های اسلامی نتوانستند ما را به دولت اسلامی برسانند.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی در پایان اظهار کرد: اصولگرایان با انتخاب گزینه های که مردم با آن سازگار هستند، می توانند انتخابی اصلح داشته باشند که اینها به همدلی و اتحاد بین اصولگرایان منجر می شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها