وزیر خارجه نروژ فردا مهمان ظریف

کد خبر: 557306

وزیر خارجه نروژ در دومین سفرش به جمهوری اسلامی ایران طی دو سال گذشته، بامداد فردا (چهارشنبه) وارد تهران می‌شود و قرار است با ظریف ابعاد مناسبات دوجانبه را بررسی کند.

وزیر خارجه نروژ فردا مهمان ظریف
خبرگزاری فارس: «بورگه برنده» وزیر خارجه نروژ در دومین سفرش به تهران در طی دو سال گذشته بامداد فردا (چهارشنبه) بار دیگر با سفر به تهران با محمدجواد ظریف همتای ایرانی خود ابعاد مختلف مناسبات دوجانبه تهران - اسلو را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.
وزیر خارجه نروژ
وی قرار است فردا صبح با حضور در محل وزارت خارجه کشورمان با ظریف دیدار و گفت‌وگو کند. وزیر خارجه نروژ در این سفر یک روزه با دیگر مقامات کشورمان ملاقات و درباره روابط تهران و اسلو و اوضاع منطقه به گفت‌وگو خواهد پرداخت. «بورگه برنده» وزیر امور خارجه نروژ آبان ماه 93 سفری به تهران داشت و با ظریف و دیگر مقامات کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد. ظریف نیز 24 خرداد ماه در سفری دو روزه به اسلو ضمن رایزنی‌های دوجانبه با بورگه برنده همتای نروژی با دیگر مقامات این کشور ابعاد مختلف مناسبات دوجانبه را بررسی کرد. شرکت در اسلو فروم 2016 و ملاقات‌ با مقامات شرکت کننده در این نشست از دیگر برنامه‌های ظریف در سفرش به نروژ بود. وزیر خارجه همچنین در دیدار با خانم «ارنا سولبرگ» نخست‌وزیر نروژ از و ابلاغ سلام‌های گرم رئیس جمهوری اسلامی ایران به نخست‌وزیر نروژ، دعوت حسن روحانی از وی برای دیدار از ایران را اعلام کرد. ظریف همچنین در حاشیه این نشست با جان کری همتای آمریکایی خود درباره برجام به گفت‌وگو پرداخت.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها