شایق: جمعیت ایثارگران به‌زودی دبیرکل جدید را انتخاب می‌کند

کد خبر: 717133

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: شورای مرکزی طبق اساسنامه می‌تواند در حال حاضر دبیرکل جدید را انتخاب کند و این موضوعی است که کلید آن خورده و در هفته‌های آینده هم اتفاق خواهد افتاد.

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: شورای مرکزی طبق اساسنامه می‌تواند در حال حاضر دبیرکل جدید را انتخاب کند و این موضوعی است که کلید آن خورده و در هفته‌های آینده هم اتفاق خواهد افتاد.

عشرت شایق عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، با اشاره به تغییرات تشکل متبوعش و لزوم جوانگرایی در جمعیت ایثارگران اظهار داشت: آقای فدایی به عنوان دبیرکل جمعیت معتقد است جوانگرایی باید در عمل اتفاق بیفتد و ما نباید صرفا شعار آن را بدهیم، لذا در آخرین کنگره تشکل شاهد بودیم که تعدادی از جوانان به شورای مرکزی اضافه شدند. شایق ادامه داد:‌ آقای فدایی به عنوان پیشکسوت و پیشتاز در عرصه انقلاب از مبارزان پیش از انقلاب است که شخصیتی تشکیلاتی داشته و در مسائل تحلیلی نگاهی عمیق دارد و از این رو یک شخصیت جامع سیاسی و تکلیف‌مدار است از همین رو شورای مرکزی مصّر بود که رای خود را برای دبیرکلی به ایشان بدهد. عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آقای فدایی در راستای جوانگرایی جمعیت ایثارگران نمی‌خواهد به عنوان دبیرکل باقی بماند، هر چند که نفر اصلی هیأت مؤسس است، یادآور شد: جمعیت ایثارگران در راستای جوانگرایی کادر سازی کرده و امیدبخشی و انگیزه دادن برای کارهای تشکیلاتی لازم است که این وجه در ایثارگران وجود دارد. وی تاکید کرد: شورای مرکزی طبق اساسنامه می‌تواند در حال حاضر دبیرکل جدید را انتخاب کند و این اتفاقی است که کلید آن خورده است و سخنان آقای فدایی حاکی از آن است که این تغییر در هفته‌های آینده اتفاق خواهد افتاد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها