فراکسیون امید سرباز می خواهد /تقدیر نکردن از قالیباف بی انصافی بود/ سیاسی‌بازی باید کم و کارکردن زیاد شود

کد خبر: 743441

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی گفت: مشکل کشور از چپ و راست نیست. چیز دیگری است. سیاسی بازی باید کم و کار در این مملکت باید زیاد باشد.

فراکسیون امید سرباز می خواهد /تقدیر نکردن از قالیباف بی انصافی بود/ سیاسی‌بازی باید کم و کارکردن زیاد شود
سرویس سیاسی فردا: جعفربرزگر؛ غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی گفت: مشکل کشور از چپ و راست نیست. چیز دیگری است. سیاسی بازی باید کم و کار در این مملکت باید زیاد باشد.
تقدیر نکردن از قالیباف بی‌انصافی بود جعفرزاده ایمن آبادی درباره عمل دولت به وعده‌هایش به فردا گفت: «آنچه که اقتضا و توان دولت است عمل شده است. من اعتقاد ندارم به وعده ها عمل نشده است فکر می‌کنم باید به دولت کمک شود در ضمن بعضی از اصلاح طلب‌ها این نظر را دارند، همه آن‌ها معتقد نیستند که دولت وعده‌های خود را فراموش کرده است، باید فرصت به دولت بدهیم و همچنین روحانی باید در جهتی حرکت کند که ثبات کشور به هم نریزد و تا الان هم در این مسیر حرکت کرده است.»
وی با رد تقدم استراتژی بر ایدئولوژی افزود: «از این حرف‌ها زیاد زده می‌شود، ولی بالاخره این طور نیست که آقای روحانی فاقد ایدلوژی باشد.» عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با اشاره به تاثیرگذاری این فراکسیون در مجلس در ماجرای رای اعتماد به وزیر علوم گفت: «من فکر می‌کنم مستقلین هر کاری بخواهند می‌تواند بکند، چون رفتار مستقلین منطقی‌تر و تشکیلاتی‌تر است و صبح روز رای گیری وقتی مستقلین بیانیه داد و حمایت کرد به نظر من کار تمام شده بود. در مورد فراکسیون امید هم من حرف نمی‌زنم من معتقد ما اگر بخواهیم سیاست ورزی درست داشته باشیم باید از صحبت در مورد دیگران اجتناب کنیم. به غلامی رای دادیم تا به روحانی کمک کنیم. خود من هم خیلی موافق غلامی نبودم و تصمیم خودم را موکول کرده بودم بعد از صحبت‌های آقای غلامی در مجلس، اما در نهایت با صحبت‌های که با دوستان و با آقای جهانگیری کردیم تصمیم براین شد که به آقای غلامی رای بدهیم.» وی با انتقاد از نگاه قیم مابانه اعضای فراکسیون امید گفت: «قبل از انتخابات مجلس یک اجماع انتخاباتی بین اصولگرایان معتدل، اصلاح طلب‌های معتدل، جریان اصلاح طلبی شکل گرفت و موفق شدند به مجلس راه پیدا کنند، اما الا و بالله که ما سرباز باشیم اصلا درست نیست و با روحیات ما سازگاری ندارد.» وی با اشاره به حواشی ایجاد شده پس از تهیه نام تقدیر از دکتر قالیباف در مجلس گفت:«من نامه‌ تقدیر از قالیباف را امضا کردم، چون نمی‌خواهم انصاف را از دست بدهم، اما همین رفتار‌ها باعث شد من در فراکسیون امید نباشم من شخصا امضا کردم، چون بی انصافی است که بگوییم آقای قالیباف کاری نکرد. کسی نمی‌تواند ادعا کند کند اشکالی ندارد اصلا غیر ممکن است، ما چیزی به نام امام قالیباف، امام جعفرزاده امام لاریجانی نداریم. اگر مشکلی بوده است در کنار آن هزاران خدمت هم انجام داده اند. ما نمی‌توانیم منکر خدمات شویم.
وی با اشاره به جریانات فعال در مجلس گفت: «ادبیات مجلس، ادبیات خاص خودش است. اگر کسی این ادبیات را آشنا نباشد نمی‌تواند در مجلس موفق عمل کند. چرا الان ما ۱۰۷ عضو داریم. چرا؟ به شما قول می‌دهم روز به روز چاق‌تر می‌شویم. ما فعلا مستقل از دو جریان هستیم. مشکل کشور از چپ و راست نیست. چیز دیگری است. مشکل کشور کار است. الان فراکسیون ما حرکت استانی شروع کرده است و ما به استان‌ها می‌رویم. سیاسی بازی باید کم و کار در این مملکت باید زیاد باشد.»
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها