۲۲۰۰ ماموریت اورژانسی در مازندران انجام شد

کد خبر: 504088

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر در مازندران تعداد مأموریت‌های تصادفی و غیرتصادفی انجام شده توسط اورژانش ۱۱۵ را دوهزار و ۲۵۰ مورد عنوان کرد.

خبرگزاری مهر: دلاور بزرگ نیا عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گفت: تعداد ۶۸۱ مجروح تصادفی در مراکز درمانی پذیرش و ۱۲ نفر نیز در اثر تصادف و تروما در بیمارستان‌ها فوت شدند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران از اقامت سه میلیون و ۲۵۵ هزار و ۳۷۹ نفر شب گردشگر در استان مازندران از ابتدای طرح نوروزی تاکنون خبر داد. وبا اعلام اینکه از آغاز اجرای طرح نوروزی سه میلیون و ۲۵۵ هزار و ۳۷۹ نفر شب در استان مازندران اقامت داشته‌اند، اظهار داشت: هزار و ۷۰۵ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی رفاهی صورت گرفت که در این بازدیدها ۱۱۲ مورد تذکر و اخطار کتبی به تأسیسات گردشگری اقامتی و پذیرایی داده شد.
وی بابیان اینکه در این مدت ۲۹ هزار و ۳۵۹ لیتر بنزین معمولی و سوپر توزیع شد، افزود: شش هزار و ۵۱۹ لیتر نفت گاز، چهار میلیون و ۲۳۶ هزار و ۴۴۲ کیلوگرم گاز CNG توزیع‌شده است.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران تعداد خودروهای واردشده به پارکهای جنگلی را بیش از ۶۰ هزار خودرو اعلام کرد و افزود: شش هزار و ۸۱۵ عدد پادر در پارک‌ها و حاشیه بلوار برپاشده است.
بزرگ نیا از نظارت دو هزار و ۴۳۶ مورد نظارت بر مراکز تهیه و توزیع اماکن عمومی استان خبر و تصریح کرد: در بازدید نظارتی یک هزارو ۸۵۱ کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شده است.
بزرگ نیا با اشاره به صدور ۵۱۲ اخطاریه بهداشتی به صنوف، اذعان داشت: ۱۲ مورد از اماکن بهداشتی در سطح استان در این بازدیدها توسط کمیته نظارت بهداشت و درمان تعطیل شدند.
وی تعداد سرویس‌های جابه‌جاشده برون و درون استانی را ۱۰۲ هزار و ۶۸ دستگاه عنوان کرد و افزود: تاکنون جابه‌جایی ۵۵۴ هزار و ۲۰ مسافر برون و درون استانی توسط اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان گزارش‌شده است.
بزرگ نیا بابیان اینکه ۲۸۶ هزار و ۴۰۰ گردشگر از روستاهای مازندران بازدید کردند خاطرنشان کرد: تعداد ۷۰۶ هزار و ۲۴۰ گردشگر نیز در این روستاها اقامت کردند.
وی از برگزاری هشت کنسرت و جنگ شادی و بازدید بیش از ۴۶ هزار نفر از موزه‌های استان خبر داد.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران به مراجعه ۷۹ هزار و ۷۰۲ مسافر به کمپ‌های امداد و نجات در سطح استان اشاره کرد و اذعان داشت: تاکنون ۱۵۰ مأموریت نیز توسط نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان انجام شد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها