سوال سروری از منتقدان شهردار تهران

کد خبر: 658956

پرویز سروری به طرح سئوالی از منتقدان شهردار تهران گفت: وقتی رییس جمهور و معاون اول وی سرگرم برنامه های تبلیغاتی هستند فرمان کشور دست کیست؟

137 آنلاین: روزنامه شرق در مطلبی با عنوان "شهردار مرخصی ندارد" نوشت: صحن شورا نه برگه مرخصی قالیباف را دیده است و نه رخ قائم‌مقام را. پرویز سروری رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر در این رابطه گفت: این که بخاطر تبلیغات انتخاباتی شهردار باید استعفا دهد از نظر قانونی درست نیست، ایشان می تواند از مرخصی استفاده کند که بارها در گذشته هم این اتفاق افتاده است.
وی افزود: شهردار با مجوز رئیس شورای شهر می تواند مرخصی بگیرد و اینگونه نیست که برای مرخصی شهردار در صحن علنی تصمیم گیری شود. تا کنون هم شورای شهر اعلام کرده که ایشان با اطلاع شورا از شهر خارج شده اند.
سروری بیان کرد: سوال مهمتر این است که معاون اول کشور و رئیس جمهور الان که کشور را رها کرده و در فعالیت های انتخاباتی هستند کشور را به امان خدا رها کرده اند باید به چه کسی پاسخگو باشند؟ او اظهار داشت: در شرایطی که همه ظرفیت های کشور را برای تبلیغات خود به کار گرفته اند و صدا و سیما در اختیار آقایان هست باید پیش چه کسی شکایت برد؟ پرویز سروری گفت: اینکه الان فرمان کشور نه در دست رئیس جمهور و نه معاون اول وی هست، وقتی هر دو در حال رقابت انتخاباتی هستند کشور را چه کسی هدایت می کند؟ این سوالات اساسی تر از مسئله مرخصی شهردار تهران است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها