مختاباد: ساخت خط7مترو مشکل و غیر قابل باور بود

کد خبر: 695925

عبدالحسین مختاباد با اشاره به اینکه در مباحث مترو معاونت حمل و نقل توانست موفقیت های زیادی را به دست آورد، تصریح کرد: به رغم انتقادهایی که دوستان به خط 7 مترو می کنند، اما ساخت این خط کار مشکل و غیر قابل باوری بوده است.

شهرنوشت: عضو شورای شهر تهران با اعلام اینکه در شورای چهارم بدون نگاه سیاسی وقت گذاشته شد و بودجه ریزی ها انجام شد ، گفت: از دولت انتظار داریم تا مترو را فراموش نکند زیرا اگر می خواهیم که مشکلات مترو حل شود نباید آن را فراموش کنیم و لازم است همواره دستی بر آتش داشته باشیم تا مشکلات حل شود.
عبدالحسین مختاباد در سیصد و پنجاه و نهمین جلسه شورا با اشاره به اینکه در مباحث مترو معاونت حمل و نقل توانست موفقیت های زیادی را به دست آورد، تصریح کرد: به رغم انتقادهایی که دوستان به خط 7 مترو می کنند، اما ساخت این خط کار مشکل و غیر قابل باوری بوده است.
وی ادامه داد: مهم این بود که کار انجام شود و امکان دارد که مشکلات این خط به مرور رفع شود. ساخت این خط که از زیر خطوط مترو رد می شود جای تشکر و قدردانی دارد. از همین رو تاکید دارم که باید بودجه مترو به موقع داده شود تا کار به خوبی پیش برود. در زمینه کارها و برنامه های فرهنگی مترو کارهای زیادی نیز هست که ـنها نیز باید انجام شوند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها