استقرار تیم ویژه شهرداری در محله هرندی

کد خبر: 759396

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از جمع آوری کارتن خواب‌ها از سطح شهر و ساماندهی آنها در مراکز شهرداری خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تیم ویژه‌ای در محله هرندی برای ارائه خدمات در نظر گرفته شده است.

استقرار تیم ویژه شهرداری در محله هرندی

خبرگزاری تسنیم:رضا قدیمی با اشاره به آمادگی مراکز سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در خصوص پذیرش افراد کارتن خواب و بی‌خانمان، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای این بخش پیش‌بینی شده و سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران محدویت برای پذیرش ندارد.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تعداد مراکز پذیرش در سال جاری از 16 مرکز به 18 مرکز افزایش یافته و به طور طبیعی ظرفیت مراکز هم افزایش یافته است.

قدیمی با اشاره به ظرفیت پذیرش مراکز بیان کرد: با توجه به تمهیدات پیش بینی شده 3 هزار و 500 نفر می‌توانند در این مراکز پذیرش شوند و از خدمات در نظر گرفته شده از جمله غذای گرم و... استفاده کنند ضمن اینکه در حال حاضر شب‌ها 2 هزار و 500 نفر در مراکز اشاره شده حضور می‌یابند.

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران ادامه داد: خودورهای سازمان هم مرتبا در سطح شهر تردد می‌کنند و افرادی که نیاز به خدمات داشته باشند را جمع‌آوری و به مراکز منتقل می‌کنند و این در حالی است که خودروهای نیز به طور ویژه در محله هرندی مستقر شده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت گشت‌های سازمان رفاه خدمات اجتماعی در سطح شهر، ادامه داد: شهروندان می‌توانند مواردی را که در خصوص افراد کارتن خواب و بی پناه مشاهده می‌کنند به گشت‌های سازمان اطلاع بدهند.

قدیمی همچنین به برخی از شایعات مطرح شده در فضای مجازی در خصوص فوت یکی کارتن خواب در محله هرندی، بیان کرد: در این زمینه هیچ گزارشی نداشته‌ایم و این موضوع تکذیب می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها