نگرانی سالاری از نگاه بالا به پایین آخوندی

کد خبر: 892194

عضو شورای شهر با اشاره به نگرانی‌های اعضا در جلسات هم‌اندیشی گفت: همکاران ما می‌گویند که شما سازمان اجتماعی را قبول ندارید و نگران مجموعه شهرداری تهران هستند.

نگرانی سالاری از نگاه بالا به پایین آخوندی

باشگاه خبرنگاران جوان: اعضای شورای شهر تهران پس از شنیدن برنامه‌های آخوندی جهت اداره شهر تهران سوالات خود را از او پرسیدند و خواستار ارائه توضیحات شدند.

محمد سالاری عضو شورای شهر تهران در ابتدا با اشاره به تأکید آخوندی به حذف فرمانداری‌ها در دوره‌ای که وزیر راه بود, گفت: در آن موقع منتقدین شما عنوان کردند که قصد ستیز با دولت دارید و انتظار داشتیم که در این زمینه شفاف‌سازی کنید.

وی با اشاره به اینکه یکی از چالش‌های نهاد مدیریت شهری این است که پس از گذشت 5 دوره از انتخابات شوراها این نهاد سیر نزولی داشته، گفت: در روزهای گذشته هجمه‌های سازمان‌یافته‌ای در فضای مجازی علیه شما مطرح شده که باید نسبت به شفاف‌سازی اقدام کنید.

سالاری با اشاره به نگاه از بالا به پایین آخوندی گفت: این موضوع یکی از دغدغه‌های همکاران ما در جلسات هم‌اندیشی بوده است و همکاران معتقدند که شما سازمان اجتماعی را قبول ندارید و در واقع ما نگران مجموعه شهرداری تهران و همکاری آن با سازمان‌ها و ذی‌نفعان هستیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها