زندگی در دهانه آتشفشان /عکس

کد خبر: 234161

" Aogashima" نام آتش فشانی در یک جزیره بسیار کوچک در اقیانوس است که البته این روزها به یک شهر تبدیل شده است و مردم در دهانه این آتش فشان زندگی می کنند.

زندگی در دهانه آتشفشان /عکس

باشگاه خبرنگاران: کوه های آتش فشان از جمله شگفتی های دنیا هستند و البته زندگی کردن در نزدیکی ان ها می تواند در عین خطرناک بودن بسیار هم شگفت انگیز باشد. ژاپن کشوری است که تعداد بسیار زیادی کوه آتش فشان دارد و همچنین برخی از آن ها فعالیت های ناچیزی نیز انجام می دهند. " Aogashima" نام آتش فشانی در یک جزیره بسیار کوچک در اقیانوس است که البته این روزها به یک شهر تبدیل شده است و مردم در دهانه این آتش فشان زندگی می کنند.

در این آتش فشان که در دریای فیلیپین قرار دارد نزدیک به 200 نفر زندگی می کنند و امکانات آن ها به یک مدرسه کوچک و یک اداره پست محدود می شود اما آرامش بی نظیری در آنجا حکم فرماست. این منطقه به علت آرامش بسیار زیادی که دارد مردم را به خود جذب کرده است اما امکانات زیادی در آن نیست و مردم بیشتر در یک منطقه دور هم جمع شده اند و زندگی می کنند.

این جزیره به علت آن که در میانه دریا قرار دارد تنها با قایق و یا هلی کوپتر قابل دسترسی است. آتش فشان نیز دارای بخارهای گرمی است که حوضچه های آب گرم اطرافش را گرم نگه می دارد و فعالیت خاصی انجام نمی دهد. این آتش فشان با اینکه این روزها یکی از کوه های خاموش است اما همچنان فعالیت هایی را انجام می دهد و آخرین باری که فوران کرده است نزدیک به 200 سال گذشته بوده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها