فرزندحاکم‌شارجه‌طراح‌لباس‌همجنس‌گرایان/عکس

کد خبر: 236139

«خالد بن سلطان القاسمی»، فرزند شیخ «سلطان بن محمد القاسمي» حاکم شیخ‌نشین شارجه که هم اکنون در فرانسه به سرمی‌برد، کار طراحی لباس برای همجنس‌بازان و همجنس‌گرایان را برعهده گرفته است.

فرزندحاکم‌شارجه‌طراح‌لباس‌همجنس‌گرایان/عکس

مشرق: منابع خبری اعلام کردند که فرزند حاکم شیخ‌نشین شارجه در جنوب خلیج فارس در فرانسه به طراح لباس برای همجنس‌بازان و همجنس‌گرایان تبدیل شده است. «خالد بن سلطان القاسمی»، فرزند شیخ «سلطان بن محمد القاسمي» حاکم شیخ‌نشین شارجه که هم اکنون در فرانسه به سرمی‌برد، کار طراحی لباس برای همجنس‌بازان و همجنس‌گرایان را برعهده گرفته است.

خالد بن سلطان القاسمی که پیشتر در شارجه نیز کار طراحی لباس انجام می‌داده، این پیشه را در اروپا و مشخصا کشور فرانسه ادامه داده و شوهای لباسی را برگزار کرده که با استقبال همجنس‌بازان و همجنس‌گرایان مواجه شده است. همچنین وی طرح‌‌های خود را بر طراحان لباس در اروپا و خوانندگان این قاره مانند ليدي گاگا و فلورنس ويلج، خواننده انگلیسی و شرل كول که او نیز خواننده انگلیسی است، ارائه داده و گفته می‌شود با استقبال و پسند آنها روبه رو شده است. با این حال خالد بن سلطان القاسمی معروفیت بسیار و گسترده خود در عرصه طراحی لباس را به خاطر طراحی‌های منحصر بفردش برای همجنس‌بازان و همجنس‌گرایان کسب کرده و بگونه‌ای که گفته شده، پسر حاکم شارجه در میان آنان از جایگاه و محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است. خالد بن سلطان القاسمی درحالی در این حرفه معروفیت و شهرت جهانی کسب کرده که گفته شده پدرش از دوستداران علم و دانش و تشویق‌کنندگان آن در شارجه است و همواره خانواده‌های اماراتی را اندرز می‌دهد که مراقب فرزندان خود در قبال هجوم افکار و اندیشه‌های ویرانگر باشید، از جمله اسلام سیاسی باشید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها