موبایلتان را به بخاری تبدیل کنید/عکس

کد خبر: 308933

استفاده‌های عجیب و غریب از تلفن همراه این روز‌ها به شدت زیاده شده و در جدید‌ترین طرح، دانشمندان ناسا یک ابتکار بسیار جالب و خارق العاده با استفاده از تلفن همراه ایجاد کرده است.

موبایلتان را به بخاری تبدیل کنید/عکس
باشگاه خبرنگاران: یک طراح با ذوق و سلیقه نوعی نرم افزار جالب طراحی کرده است که می‌تواند شعله‌های آتشی مجازی را بر روی تلفن همراه نشان دهد. گفتنی است، با استفاده از این نرم افزار افراد می‌توانند اقدامات نمایشی جالب انجام دهند مثلا در کنار جیب لباس خود گوشی تلفن همراه حاوی این نرم افزار را پنهان کنند و طوری به نظر برسند که انگار قسمتی از بدن آنها آتش گرفته است.
این طرح توسط یکی از دانشمندان سابق ناسا انجام شده است، این دانشمند به مدت ۹ سال در زمینه ساخت مریخ نورد‌ها کار کرده است. البته این دانشمند اذعان دارد که برای استفاده کامل از این طرح افراد باید لباس‌های مخصوص به شن کنند که بتوانند گوشی تلفن همراه را به گونه‌ای جالب در خود مخفی کند و تنها صفحه نمایش گوشی تلفن همراه را به مخاطبین نشان بدهد. این فرد طراح قبل از این هم طرحی برای نمایش خون مصنوعی بر روی گوشی تلفن همراه درست کرده‌اند. استقبال مردم از این طرح‌ها باعث شده است که این دانشمند به فکر احداث یک شرکت در این زمینه بیفتد. این دانشمند حتی خط تولیدی برای بافت ژاکت مخصوص استفاده از این نرم افزار را نیز به قیمت هر ژاکت 34/95 پوند تاسیس کرده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها