نحوه ساختن ایمیل شخصی + آموزش

کد خبر: 454783

همراه ما باشید تا به شما بگوییم چطور می توانید یک ایمیل شخصی را به دستگاه iOS تان اضافه کنید.

نحوه ساختن ایمیل شخصی + آموزش
باشگاه خبرنگاران: اضافه کردن حساب های کاربری مثل iCloud، Google، یاهو … به تلفن های هوشمند کار بسیار آسانی است. اما اگر ایمیل شخصی غیر مبتنی بر سرویس های عمومی داشته باشید چطور؟ مثلا اگر صاحب یک شرکت بزرگ هستید و می خواهید ایمیل هایتان را که مبتنی بر سایت است به طور مستقیم در آیفون تان دریافت نمایید.
در دستگاه خود ایمیل شخصی بسازید + آموزش تصویری
آموزش نحوه ساختن ایمیل شخصی
اگر یک نام دامین شخصی داشته باشید و ایمیل تان را بر مبنای آن بنا کرده باشید، امکان دریافت پیام در آیفون یا آیپد تان کار آسانی است. برای شروع آیکن Settings را در صفحه نمایش Home لمس کنید؛ سپس در بخش راست صفحه Settings, Mail, Contacts ,Calendars را لمس نمایید و بعد در سمت راست Add Account را لمس کنید حالا در لیست نوع ایمیل Other را لمس کنید.
در دستگاه خود ایمیل شخصی بسازید + آموزش تصویری
- در بخش Mail، Add Mail Account را تپ کنید.
- سپس در بخش New Account نام، ایمیل، پسورد و توضیح را وارد نمایید تا ایمیل تان کامل شود. اکنون بر روی Next تپ کنید.
در دستگاه خود ایمیل شخصی بسازید + آموزش تصویری
صفحه بعد، از شما نوع اتصال IMAP یا POP را درخواست می کند. ما IMAP را پیشنهاد می کنیم. در بخش Incoming Mail Server فیلد های Host Name، User Name و Password را وارد کنید (منظور اطلاعات اصلی ایمیل در سرویس پوشش دهنده است). سپس همین اطلاعات را در بخش Outgoing Mail Server وارد کنید.
توجه داشته باشید که یوزر نیم و پسورد برای Outgoing Mail Server انتخابی است. اگر اطلاعات سرور را نمی دانید، می توانید از پوشش دهنده سایت پرسش کنید. پس از تکمیل اطلاعات، Next را بزنید.
در دستگاه خود ایمیل شخصی بسازید + آموزش تصویری
- در بخش IMAP، مواردی را که می خواهید با دستگاه iOS شما همگام شود انتخاب کنید و Save را لمس کنید.
- در بخش Accounts، اکنون افزوده شدن ایمیل جدید را مشاهده خواهید کرد. برای تغییر تنظیمات ایمیل جدید، در لیست اکانت ها، New accountرا لمس کنید.
- در زیر IMAP، Account را لمس کنید.
- اکنون کیبورد On-Screen به طور خودکار نمایش داده خواهد شد. با این حال، می خواهیم به گزینه های زیر کیبورد دسترسی پیدا کنیم. پس کیبورد را با لمس دکمه سمت راست و پایین ببندید.
در دستگاه خود ایمیل شخصی بسازید + آموزش تصویری
- در زیر باکس Account، Advanced را لمس کنید.
- به طور پیشفرض، هنگامی که یک ایمیل را حذف می کنید، پیام پس از یک هفته از سرور اصلی نیز حذف خواهد شد. این گزینه به شما امکان می دهد تا پیام را در دیگر دستگاه ها نیز مشاهده نمایید. در ادامه می توانید این بازه زمانی را با لمس Remove در بخش Advanced تنظیم نمایید.
- در بخش Remove یک بازه زمانی را انتخاب نمایید تا در آن بازه ها پیام از سرور حذف شود. شما می توانید حذف پس از یک روز، یک هفته و یک ماه را انتخاب نمایید. پس از این که پیام از سرور حذف شد در ایمیل یا دستگاه هایی وجود خواهد داشت که پیام را دانلود کرده اند. اگر می خواهید پیام ها برای همیشه در سرور باقی بمانند، Never را انتخاب نمایید.
- اکنون پیام هایتان برای همیشه در سرور، کلاینت های ایمیل و تمامی دستگاه ها باقی خواهند ماند.
در دستگاه خود ایمیل شخصی بسازید + آموزش تصویری
- پس از این که انتخاب انجام شد، در گوشه چپ بالا Advanced را لمس کنید تا پنجره بسته شود.
- انتخاب جدید شما برای گزینه Remove در سمت راست Remove نشان داده خواهد شد. برای بستن بخش Advanced، اکانت را در گوشه چپی بالای بخش لمس کنید.
- اکنون به بخش Account باز می گردید. برای بسته شدن بر روی Done تپ کنید.
- آیکن Mail را لمس کرده تا اپ باز شود.
در دستگاه خود ایمیل شخصی بسازید + آموزش تصویری
اکانت جدید شما در لیست Mailboxes در سمت چپ پنچره ایمیل نمایش داده خواهد شد. نام اکانت جدید را لمس کنید تا ایمیل گشوده شود. درست مانند دیگر اکانت ها، پیام در بخش چپ پنجره Mail نمایش داده خواهد شد. لیست پیام ها ممکن است بخشی از پیام را نشان ندهد که این وابستگی به ایستاده یا خوابیده بودن دستگاه دارد. بر روی نام اکانت کلیک نمایید تا از لیست ایمیل ها خارج شوید.
این شیوه هم برای iPhone و هم برای iPad جواب می دهد. اگر این سیستم را بر روی هر دو دستگاه پیاده کردید، مطمئن شوید که گزینه Remove را به گونه ای تنظیم کرده اید که امکان دانلود بر روی هر دو دستگاه را داشته باشید. شما می توانید هر زمان از هر ایمیل تان مطلع شوید و آیپد یا آیفون تفاوتی ندارد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها